Manager ds. Programu Lojalnościowego
pl / en

Poznaj stanowisko: Kierownik Projektu - Project Manager

Kierownik projektu jest to osoba najbardziej odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu, czyli planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektu. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków tego pracownika w głównej mierze zależy od projektu, m.in. jest to.: zarządzanie projektem, od pomysłu do gotowego produktu, zarządzanie zespołem ...

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

wczoraj

Internet / e-commerce, Marketing / Reklama / PR

małopolskie, Kraków
małopolskie, Kraków
małopolskie, Krakow
małopolskie, Krakow
małopolskie, Krakow

Manager ds. Programu Lojalnościowego- Ogłoszenie archiwalne

Praca Alma Market S.A. / Kadra zarządzająca / Marketing / Reklama / PR / małopolskie / Kraków


ALMA MARKET S.A. to notowana na giełdzie spółka posiadająca sieć delikatesów, oferujących między innymi produkty segmentu superpremium.

 

Manager ds. Programu Lojalnościowego

 

Nr ref.: 0211/2016/MAR
Miejsce pracy: Kraków

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe o profilu: marketing, zarządzanie, PR, ekonomia
  • doświadczenie zawodowe w dziale marketingu, na samodzielnym stanowisku, w zakresie obsługi i działania programu lojalnościowego
  • doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji skutecznych kampanii, projektów marketingowych i promocji z wykorzystaniem programów lojalnościowych
  • umiejętności analityczne: doświadczenie w przygotowaniu raportów, analiz danych
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, Power Point) ; znajomość obsługi systemów IT służących obsłudze programu
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne na wysokim poziomie
Zakres obowiązków:
  • nadzór nad sprawnym, bieżącym działaniem programu lojalnościowego Spółki i obsługą klienta
  • programu
  • współtworzenie strategii rozwoju programu i wdrażanie przygotowanych rozwiązań
  • odpowiedzialność za poszukiwanie nowych partnerów programu lojalnościowego
  • dobór nowych produktów do oferty programu
  • koordynacja promocji handlowych, oraz raportowanie wyników promocji
  • nadzór nad poziomem zapasów magazynowych produktów z oferty programu lojalnościowego,
  • wyprzedaże
  • korzystanie z danych systemu SAS do tworzenia raportów, analiz oraz segmentacji bazy danych,
  • odpowiedzialność za składnie zamówienia, negocjacje z dostawcami oraz podpisywanie umów
  • partnerskich
  • administracja stroną programu lojalnościowego
  • przygotowywanie raportów budżetowych
  • nadzorowanie i koordynowanie działań komunikacyjnych programu

Oferujemy: interesującą i stabilną pracę w renomowanej firmie oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Firma nadesłanych ofert nie zwraca, kontaktuje się tylko z wybranymi osobami. Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę ALMA MARKET S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".