Manager ds. Programu Lojalnościowego
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Manager ds. Programu Lojalnościowego

Poznaj stanowisko:
Kierownik Projektu - Project Manager

Kierownik projektu jest to osoba najbardziej odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu, czyli planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektu. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków tego pracownika w głównej mierze zależy od projektu, m.in. jest to.: zarządzanie projektem, od pomysłu do gotowego produktu, zarządzanie zespołem ...


czytaj więcej: Kierownik Projektu - Project Manager

Praca Kierownik Projektu - Project Manager

Manager ds. Programu Lojalnościowego - Ogłoszenie archiwalne

Praca Alma Market S.A. / Kadra zarządzająca / Marketing / Reklama / PR / małopolskie / Kraków

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Manager ds. Programu Lojalnościowego Alma Market S.A. małopolskie

Marketing Coordinator Hays Poland małopolskie

Mobile User Acquisition Manager Advisory Group TEST Human Resources małopolskie

Mobile Marketing Manager Advisory Group TEST Human Resources małopolskie

Hostessa PMT Marketing System Sp. z o.o. Sp. k. małopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

ALMA MARKET S.A. to notowana na giełdzie spółka posiadająca sieć delikatesów, oferujących między innymi produkty segmentu superpremium.

 

Manager ds. Programu Lojalnościowego

 

Nr ref.: 0211/2016/MAR
Miejsce pracy: Kraków

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe o profilu: marketing, zarządzanie, PR, ekonomia
  • doświadczenie zawodowe w dziale marketingu, na samodzielnym stanowisku, w zakresie obsługi i działania programu lojalnościowego
  • doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji skutecznych kampanii, projektów marketingowych i promocji z wykorzystaniem programów lojalnościowych
  • umiejętności analityczne: doświadczenie w przygotowaniu raportów, analiz danych
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, Power Point) ; znajomość obsługi systemów IT służących obsłudze programu
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne na wysokim poziomie
Zakres obowiązków:
  • nadzór nad sprawnym, bieżącym działaniem programu lojalnościowego Spółki i obsługą klienta
  • programu
  • współtworzenie strategii rozwoju programu i wdrażanie przygotowanych rozwiązań
  • odpowiedzialność za poszukiwanie nowych partnerów programu lojalnościowego
  • dobór nowych produktów do oferty programu
  • koordynacja promocji handlowych, oraz raportowanie wyników promocji
  • nadzór nad poziomem zapasów magazynowych produktów z oferty programu lojalnościowego,
  • wyprzedaże
  • korzystanie z danych systemu SAS do tworzenia raportów, analiz oraz segmentacji bazy danych,
  • odpowiedzialność za składnie zamówienia, negocjacje z dostawcami oraz podpisywanie umów
  • partnerskich
  • administracja stroną programu lojalnościowego
  • przygotowywanie raportów budżetowych
  • nadzorowanie i koordynowanie działań komunikacyjnych programu

Oferujemy: interesującą i stabilną pracę w renomowanej firmie oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Firma nadesłanych ofert nie zwraca, kontaktuje się tylko z wybranymi osobami. Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę ALMA MARKET S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".