Manager Działu Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1610-341437
Cpl Jobs jest agencją rekrutacyjną, świadczącą usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od ponad 25 lat z sukcesem pomagamy największym talentom znaleźć idealną pracę, a globalnym liderom - doskonałych pracowników.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy rozwijającej platformę e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager Działu Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Kraków
Twoje zadania:
- Koordynacja współpracy z działami wewnętrznymi, takimi jak: sprzedaż, logistyka i category management
- Zarządzanie call center (planowanie sprzedaży, prognozy, analizy)
- Autonomiczna realizacja procedur zapewnienia jakości obsługi, m.in. ocena opinii klientów, monitorowanie, raportowanie jakości
- Codzienny monitoring i opracowanie środków SLA
- Wsparcie realizacji działań optymalizacyjnych we współpracy z Centralnym Biurem Obsługi Klienta
- Kontakt z klientami na pytania dotyczące produktu / optymalizacji procesów
- Przygotowanie i planowanie szkoleń dla usługodawców w przypadku zmian technologicznych
- Rozwiązywanie zapytań na 3 linii wsparcia dla rynku Czeskiego oraz Słowackiego związanych z zakupami online, rozwiązywanie eskalacji.
Oczekiwania:
- Biegłej najomości jezyka czeskiego (C2)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1)
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu konfliktami
- Zaawansowanej znajomości narzędzi CRM
Nasz klient oferuje m.in.:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie, zależe od doświadczenia oraz oczekiwań kandydata
- Opiekę medyczną, kartę Multisport
- Elastyczne godziny pracy
- Telefon służbowy
- Kursy językowe
- Dodatkowy budżet szkoleniowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: olga.grabowska@cpljobs.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.