Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    10 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Koordynator Działu Suchej Żywności

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
  • Menedżer ds. Kluczowych Klientów - Zastępca Dyrektora

    DGP Clean Partner Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: W ramach pełnionej funkcji, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie Dyrektora Oddziału we wdrażaniu, monitorowaniu, zarządzaniu relacjami z kluczowymi kontrahentami w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości w oddziale Warszawa....
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów firmowych i spotkań...
  • Kierownik biura klienta turystycznego

    TRAVELEX Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na lokalnym rynku. Organizacja i koordynacja podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, lotów, wynajem transportu i innych usług. Aktywne sprzedaże pakietów turystycznych i dodatkowych usług związanych z podróżami. Zapewnienie wysokiej...
  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów (sprzedaż produktów IT do B2A, B2B)

    ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Własny portfel klientów mile widziany; Nawiązywanie, budowanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów ze strategicznymi Klientami; Realizacja założeń budżetowych w oparciu o produkty własne i rozwiązania firm zewnętrznych;...
  • Country manager / Senior Sales Manager / Digital Services Sales Manager

    WR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities will include: Opening the market, carrying out the first target clients for the agency on the Polish market; B2B sales of marketing solutions (such as development of media strategies, DOOH retargeting, setting up and running Google / Meta advertising campaigns; SEO; SMM)) to...
  • Key Account Manager

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rozwijanie współpracy i wspieranie istniejących Klientów; Pozyskiwanie nowych Klientów; Negocjowanie cenowe oraz warunków; Bliska współpraca z działem wycen, zakupów a także działem operacyjnym; Raportowanie CRM; Monitorowanie rynku I konkurencji;
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Działu Obsługi Klienta

WorkStreet Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2650 dni temu

WORKSTREET rozpoczęła swoją działalność w roku 1995 i od początku pracuje z Klientami w oparciu o najwyższe standardy jakościowe specjalizując się w rekrutacji kluczowych specjalistów, menedżerów oraz wysokiej kadry kierowniczej.

 

Naszym klientem jest międzynarodowa firma handlowa (sieć sklepów), która w związku z dalszym rozwojem działalności w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:

Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa Lokalizacja: mazowieckie


Obowiązki w zakresie zarządzania zespołem:
  • zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta w punkcie sprzedaży, oraz aktywna praca operacyjna na rzecz sprawnego funkcjonowania działu i realizacji zadań
  • motywowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia najlepszych wyników i utrzymania wysokiego poziomu obsługi Klienta, oraz pomocy we wszelkich po-sprzedażowych kwestiach związanych z zapytaniami klienta
  • wyznaczanie celów sprzedażowych i rozwojowych dla każdego członka zespołu (monitorowanie, ocena i działanie jako trener), w celu uzyskania jak najlepszego efektu.
  • zapewnienie sprawnej komunikacji  pomiędzy pracownikami
  • reprezentowanie wartości firmy, jej wizji, bycie ambasadorem marki
  • odpowiedzialność za utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i budowanie ich zaufania
Obowiązki operacyjne:

W kwestii merytorycznej osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:
  • skuteczną komunikację z zespołem ( informowania ich o nowych działaniach, zdarzeniach, premierach produktów, ofertach promocyjnych)
  • współpracę z innymi działami firmy w celu wsparcia oraz wyznaczenia priorytetów dla zespołu
  • wspieranie operacyjne działalności działu
  • kontrolę i ocenę jakości pracy specjalistów  ds. obsługi klienta
  • kontrolę jakości wprowadzania danych przez zespół obsługi Klienta
  • wykonanie operacji  w autorskim programie firmy
  • kontrolę wszystkich połączeń wychodzących i przychodzących w dziale obsługi klienta, wsparcie sprzedaży
  • aktywną obsługę klienta
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
Oczekiwania:
  • min. 4 lata doświadczenia w relacjach z klientami i sprzedażą, najchętniej w obszarze bezpośredniej obsługi klienta
  • doświadczenie w zakresie komunikacji werbalnej, do każdego typu klienta indywidualnego
  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office, systemów IT do obsługi klienta
  • umiejętności analityczne, zwracanie uwagi na detale
  • umiejętność pracy  pod presją czasu i stresem
  • elastyczność i chęć do pracy
  • wysoki poziom motywacji
  • świetna organizacja pracy, umiejętność stawiania priorytetów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    10 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Koordynator Działu Suchej Żywności

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
  • Menedżer ds. Kluczowych Klientów - Zastępca Dyrektora

    DGP Clean Partner Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: W ramach pełnionej funkcji, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie Dyrektora Oddziału we wdrażaniu, monitorowaniu, zarządzaniu relacjami z kluczowymi kontrahentami w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości w oddziale Warszawa....
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów firmowych i spotkań...
  • Kierownik biura klienta turystycznego

    TRAVELEX Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na lokalnym rynku. Organizacja i koordynacja podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, lotów, wynajem transportu i innych usług. Aktywne sprzedaże pakietów turystycznych i dodatkowych usług związanych z podróżami. Zapewnienie wysokiej...
  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów (sprzedaż produktów IT do B2A, B2B)

    ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Własny portfel klientów mile widziany; Nawiązywanie, budowanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów ze strategicznymi Klientami; Realizacja założeń budżetowych w oparciu o produkty własne i rozwiązania firm zewnętrznych;...
  • Country manager / Senior Sales Manager / Digital Services Sales Manager

    WR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities will include: Opening the market, carrying out the first target clients for the agency on the Polish market; B2B sales of marketing solutions (such as development of media strategies, DOOH retargeting, setting up and running Google / Meta advertising campaigns; SEO; SMM)) to...
  • Key Account Manager

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rozwijanie współpracy i wspieranie istniejących Klientów; Pozyskiwanie nowych Klientów; Negocjowanie cenowe oraz warunków; Bliska współpraca z działem wycen, zakupów a także działem operacyjnym; Raportowanie CRM; Monitorowanie rynku I konkurencji;