Manager Handlowy - dział spożywczy i przemysłowy
Poznań- Komorniki
Nr ref.: KOM / MNG

Miejsce pracy: Poznań - Komorniki

Krzysztof, na stanowisku Managera Handlowego pracuje od trzech lat. W szkole podstawowej był skarbnikiem i przewodniczącym samorządu uczniowskiego. Zobacz, dlaczego Krzysztof wybrał Auchan jako pracodawcę.

Dostałem:
Szansę zarządzania świetnym zespołem sprzedażowym oraz wpływ na wynik i ofertę
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1. dnia pracy
Nowe znajomości, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań
Cenne doświadczenia i możliwości rozwoju w różnych projektach
Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków, akcjonariat pracowniczy
W zamian za:
  • Pasję do handlu,
  • Wyższe wykształcenie,
  • Ukierunkowanie na potrzeby klienta,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Komunikatywność i nastawienie na współpracę z ludźmi,
  • Przedsiębiorczość oraz zorientowanie na osiąganie rezultatów.

 

Na co dzień zajmuje się:
  • Odpowiadaniem na potrzeby klienta,
  • Wdrażaniem strategii działu i realizacją polityki handlowej,
  • Analizą sprzedaży,
  • Zarządzaniem i motywowaniem zespołu,
  • Dbaniem o rozwój pracowników.

Auchan Polska Sp. z o.o.

http://www.auchan.pl

Pierwszy sklep Auchan został otwarty w 1961 roku przez Gerarda Mulliez, na północy Francji, w miejscowości Roubaix, w dzielnicy Hauts Champs (czyt.: oszą), od której pochodzi nazwa firmy. W roku 2011 - Auchan Polska posiada 22 Hipermakety oraz 50 % udziałów w zarządzanych przez firmę Schiever Polska 4 Centrach Handlowych, otwartych pod szyldem Auchan (Legnica, Wałbrzych, Racibórz i Zielona Góra). Największy hipermarket, Auchan Wola w Warszawie, ma powierzchnię prawie 18 tys. m2. Przez 15 lat działalności w Polsce Auchan ugruntowało swoją pozycję i stało się marką bardzo dobrze ocenianą przez swoich klientów. W rankingach cenowych sklepy Auchan zawsze plasują się jako najtańsze.

Dane firmy

Puławska 46
05-500 Piaseczno
mazowieckie

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży

Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl