Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie
Manager obszaru produkcji (automotive)

Manager obszaru produkcji (automotive)

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
opolskie, Relokacja - Okolice Wałbrzycha, Bielawy
praca stacjonarna
3148 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Manager obszaru produkcji (automotive)
Job location: Relokacja - Okolice Wałbrzycha, Bielawy
Nr ref.: 5-21-33871/PC
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, o ugruntowanej pozycji na rynku, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:

Manager obszaru produkcji (automotive)

Lokalizacja: woj. dolnośląskie, okolice Wałbrzycha, Bielawy


Do obowiązków osób na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie procesem produkcji oraz realizacja założonego planu pod względem ilościowym, czasowym i jakościowym
- Dbałość o efektywne wykorzystanie zasobów
- Zarządzanie podległym zespołem (+/- 100 osób);
- Przygotowywanie raportów, praca według ustalonych KPI's;
- Dbałość o proces ciągłego doskonalenia
- Rozwiązywanie problemów;
- Szkolenia, rozwój podległych pracowników, BHP;
- Współpraca z innymi działami firmy m.in. logistyka, jakość;
Requirements:
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy

- Ok. 3 lat doświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej na stanowisku lidera o zbliżonym zakresie obowiązków
- Wykształcenia wyższe techniczne
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 50 osób
- Praktycznej znajomości metod i narzędzi optymalizacji jak również doświadczenie z procesem produkcji w metodologii Just in Time
- Umiejętnościswobodnej komunikacji w języku angielskim
- Analitycznego myślenia i pracy z liczbami (mile widziana umiejętność budżetowania, harmonogramowania)
- Łatwościi w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, umiejętności organizacyjnych
- Umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji i pracy pod presją czasu
Benefits:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dużą samodzielność na stanowisku, możliwość realizacji własnych pomysłów
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji - szkolenia

Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila na adres wroclaw6@grafton.pl
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”