Ogłoszenie numer: 643104, z dnia 2015-03-18
Klient portalu Praca.pl
Manager regionu sprzedaży / Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska
- kompleksowe zarządzanie sprzedażą w kanale tradycyjnym na podległym regionie
- tworzenie planu sprzedaży zgodnego ze strategią handlową firmy oraz nadzór i odpowiedzialność za jego realizację na powierzonym rynku
- inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
- zarządzanie podległym zespołem handlowców, wyznaczanie indywidualnych celów i zadań, motywowanie, zarządzanie talentami – bycie prawdziwym przywódcą, mentorem, autorytetem
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi kluczowymi partnerami biznesowymi
- monitoring i badanie rynku, w tym możliwości sprzedażowych oraz działań konkurencji oraz aktywne reagowanie na zmiany rynkowe i zachowania konsumenckie
- wyprzedzanie oczekiwań klientów B2B
- reprezentowanie firmy w lokalnych targach, konferencjach branżowych
- kreowanie wizerunku marki na powierzonym rynku, budowanie bazy klientów
Wymagania
Szukamy ludzi, którzy mają CO NAJMNIEJ tyle samo sprytu podczas realizacji zamierzeń co przy okazji szukania wymówek:)
- wykształcenie wyższe ( preferowane: zarządzanie, ekonomia, techniczne)
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze sprzedaży z udokumentowanymi sukcesami
- doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w pokrewnych branżach:
- budowlana (HVAC/klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie)
- meblarska (meble skrzyniowe, meble tapicerowane, meble ogrodowe, kuchnie)
- metalowa (budowa maszyn i urządzeń, transport, utrzymanie ruchu)
- budowlana (konstrukcje stalowe, konstrukcje drewniane, systemy ociepleń, dachy, stolarka otworowa)
- umiejętności myślenia analitycznego i strategicznego
- umiejętności i doświadczenia w pracy pod presją czasu
- umiejętność organizacji pracy i zarządzania na bardzo wysokim poziomie
- prawo jazdy kategorii B
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Office;
- znajomość obsługi programów typu CRM będzie atutem
- optymistyczna osobowość, pozytywne nastawienie do ludzi, pracy i życia
Oferujemy
- pracę i karierę w dużej, renomowanej firmie będącej liderem na rynku polskim i europejskim;
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach grupy
- zatrudnienie w oparciu o nowoczesny i sprawdzony model współpracy z umową o pracę włącznie
- motywacyjny i konkurencyjny system wynagradzania (pensja stała plus system premiowy uzależnione od Twoich osiągnięć)
- atrakcyjny system wynagradzania w oparciu o wynagrodzenie zasadnicze i premię
- niezbędne nowoczesne narzędzia pracy , samochód służbowy, smartfon, laptop
- pakiet benefitów pozapłacowych
- szkolenia i rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej i znaczącej pozycji na rynku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.