Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta - światowego lidera z branży rozwiązań bezpieczeństwa dla branży automotive - poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Manager Sprzedaży na rynek azjatycki (br. kolejowa)
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Główne zadania:
- Sprzedaż produktów z sektora pasażerskiego
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z Klientami z obszaru Asia-Pacific
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów w zakresie zamówień, reklamacji oraz dostaw
- Analizowanie rynku i konkurencji
- Nadzór nad właściwą i prawidłową realizacją kontraktów
- Przygotowywanie planów strategii i budżetów
- Prowadzenie rozmów handlowych
- Ścisła współpraca z innymi działami (R&D, produkcja, jakość, logistyka)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: handel zagraniczny, marketing, ekonomia lub pokrewne)
- Wiedza techniczna będzie dodatkowym atutem
- Biegła znajomość j. angielskiego (C1/C2) - wymóg konieczny
- Znajomość innych j. obcych na poziomie min. B2 będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie na stanowisku związanym z handlem zagranicznym - wymóg konieczny
- Dyspozycyjność do częstych, zagranicznych podróży służbowych
- Praktyczna znajomość obsługi komputera (w tym Internet i pakiet MS Office)
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętności negocjacyjne
- Elastyczność i wnikliwość
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u Klienta
- Zadaniowy czas pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premie roczne
- Laptop
- Telefon
- Samochód służbowy (również do celów prywatnych)
- Wsparcie w relokacji w początkowym okresie zatrudnienia
- Liczne szkolenia (w tym gruntowne wdrożeniowe)
- Dodatkowe benefity (m.in.: prywatna opieka medyczna, karty żywieniowe, dofinansowanie wakacji, szkolenia i kursy językowe, itp.)
- Pracę w przyjaznym, zgranym, międzynarodowym zespole
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Zatrudnienie w prestiżowej firmie
OFERTA DOTYCZY PRACY STAŁEJ.