Manager Techniczny
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Manager Techniczny

Poznaj stanowisko:
Kierownik ds. Technicznych

Kierownik do spraw technicznych jest osobą zaangażowaną w nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z techniczną stroną funkcjonowania firmy lub instytucji. Kierownik ds. technicznych opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować efektywność działań wykonywanych z pomocą urządzeń technicznych, a także kontroluje wypełnianie tychże procedur. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest ...


czytaj więcej: Kierownik ds. Technicznych

Praca Kierownik ds. Technicznych

Manager Techniczny - Ogłoszenie archiwalne

Praca Auchan Polska Sp. z o.o. / Energetyka / Elektronika / Serwis / Technika / Montaż / wielkopolskie / Swadzim

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Kierownik ds. Eksploatacji Technicznej Orbis S.A. wielkopolskie

Kierownik ds. Eksploatacji Technicznej Orbis S.A. wielkopolskie

Specjalista ds. Technicznych Tesco Polska Sp. z o.o. wielkopolskie

Konsultant infolinii technicznej Gi Group Sp z o.o. wielkopolskie

Pracownik Techniczny PURE HEALTH AND FITNESS wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Auchan to grupa handlowa o międzynarodowym zasięgu.
W 16 krajach świata zatrudniamy ponad 300 tysięcy współpracowników.
W Polsce od 1996 roku otworzyliśmy 41 hipermarketów oraz 7 centrów logistycznych.
Obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:


Manager Techniczny


Nr Ref.: SWA/01/MT/2016

Oferta ważna do: 2016-02-04 15:27:01

Miejsce pracy: Swadzim


CHARAKTER PRACY:

  • Dbanie o stan techniczny obiektu, prawidłowe funkcjonowanie instalacji i urządzeń,
  • Przygotowanie oraz realizacja harmonogramów przeglądów i konserwacji instalacji, maszyn, budynku i terenów zewnętrznych,
  • Udział w przygotowaniu oraz realizacja budżetów eksploatacyjnych oraz inwestycyjnych,
  • Monitoring kosztów eksploatacji (naprawy, usługi itp.) oraz inwestycji,
  • Monitoring oraz minimalizacja kosztów mediów, prowadzenie gospodarki odpadami,
  • Optymalizacja kosztów oraz negocjacje z dostawcami usług w zakresie warunków współpracy,
  • Współpraca z instytucjami Państwowymi oraz firmami zewnętrznymi.

OCZEKUJEMY:

  • Umiejętności obsługi urządzeń: elektrycznych, chłodniczych, klimatyzacyjnych,
  • Umiejętności czytania schematów elektrycznych, chłodniczych, instalacji sanitarnych,
  • Wykształcenia min. średniego technicznego (preferowane wyższe elektryczne) oraz uprawnień SEP grupa1 (min.15 Kv),
  • Znajomości zasad działania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, elektrycznych oraz mile widziana znajomość maszyn produkcyjnych (piekarnia, cukiernia, masarnia),
  • Odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, umiejętności podejmowania decyzji,
  • Umiejętności organizacji, kierowania i motywacji swojej ekipy.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Realne szanse rozwoju zawodowego, a w przyszłości możliwość awansu,
  • Dobrą atmosferę pracy, opiekę medyczną i szeroki pakiet socjalny (dofinansowanie posiłków, bony towarowe, wycieczki integracyjne).

Zobacz nasz profil pracodawcy