Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik Zespołu Call Center Łódź
Manager Zespołów Sprzedaży Telefonicznej

Manager Zespołów Sprzedaży Telefonicznej

Mellon Poland Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2540 dni temu


Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom, instytucjom finansowym, sektorowi publicznemu i firmom telekomunikacyjnym. Dynamicznie zdobywamy rynki, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżowe nagrody. Nasza firma to 17 spółek w 11 krajach.

 

Obecnie, do naszego oddziału w Łodzi,  szukamy osoby na stanowisko:


Manager Zespołów Sprzedaży Telefonicznej

Miejsce pracy: Łódź
MZST/03/07

 

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołami konsultantów telefonicznych, odpowiedzialnych za sprzedaż produktów bankowych lub ubezpieczeniowych,
  • Monitorowanie pracy podległych zespołów,
  • Realizacja planów sprzedażowych i celów jakościowych,
  • Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • Motywowanie zespołów/liderów grup i  wdrażanie działań korygujących,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z Klientami firmy,
  • Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w zarządzaniu zespołem lub zespołami konsultantów/sprzedawców telefonicznych),
  • Mile widziane doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów w call center,
  • Znajomość produktów finansowych lub ubezpieczeniowych będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych,
  • Umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz (dobra znajomość Pakietu MS Office),
  • Motywacja w działaniu i nastawienie na osiąganie celów,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę, pełną wyzwań w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy (podstawa i premia),
  • Prywatną opiekę zdrowotną, kartę Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...