Firma OPOLTRANS jest największym w Polsce dystrybutorem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowych. Zajmuje się również sprzedażą naczep MEGA oraz jej podzespołów. Siedziba firmy wraz z magazynem centralnym mieści się w Brzeziu koło Opola. Nowoczesny magazyn, 100.000 pozycji magazynowych oraz flota ponad 300 samochodów zapewnia codzienne dostawy części zamiennych zgodnie z wymaganiami klientów pod wskazany adres. Sieć hurtowni rozmieszczona w dużych miastach Polski pozwala na szeroki obszar działania, a dobrze wyszkoleni handlowcy zapewniają profesjonalną obsługę klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Zapewnienie sprawnej obsługi klientów
- Monitorowanie procesu przebiegu reklamacji
- Tworzenie i modyfikacja procedur reklamacyjnych
- Raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane z branży motoryzacyjnej)
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej
- Znajomość przepisów dot. procedur reklamacyjnych
- Znajomość zagadnień technicznych z zakresu motoryzacji (samochody ciężarowe)
- Obsługa komputera- pakiet MS Office
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Odpowiedzialną i ciekawą pracę
Poznaj
OPOLTRANS Spółka z o.o.
Opoltrans Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą i zaopatrzeniem firm transportowych i serwisów samochodowych w części zamienne i usługi. Jest importerem części zamiennych z całego świata i obsługuje docelowo wiele tysięcy firm transportowych, serwisowych i handlowych w kraju i w Europie.