specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analiza widoczności stron www w wyszukiwarkach internetowych; Optymalizację współczynnika konwersji; Wykonywanie audytów SEO oraz przedstawienie rekomendacji działań; Przygotowywanie analiz słów kluczowych oraz wsparcie przy tworzeniu...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: Tworzenie i aktualizacja informacji na temat hoteli i kierunków wakacyjnych w serwisie coraltravel.pl. Dobór, korekta i kadrowanie zdjęć promujących hotele; Pozyskiwanie danych hotelowych od stałych partnerów za granicą; Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...
ORPHICA jest prężnie rozwijającą się firmą wprowadzającą na rynek innowacyjne kosmetyki inspirowane naturą. Jeśli Twoje motto to „wszystko jest możliwe”, chcesz grać z nami w jednym teamie, możesz wnieść do niego swoją energię i zaangażowanie, to z pewnością znajdziesz wśród nas miejsce dla siebie.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów/Kandydatki na stanowisko:
Media Buyer
Miejsce pracy: Radom
Zadania:
Zarządzanie obszarem promocji performance: SEM, SEO, e-mail marketing, RTB, display;
Optymalizowanie kampanii w oparciu o analitykę internetową;
Dokonywanie analizy Multichannel Attribution;
Tworzenie i koordynowanie pracy kilkuosobowego zespołu;
Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
Co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze e-marketingu;
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
Doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych kampanii e-marketingowych;
Doświadczenie w obszarze Performance Marketing;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel);
Wysokie zdolności komunikacyjne;
Umiejętność pracy w zespole;
Umiejętność dobrej organizacji pracy;
Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Możliwość poszerzenia dotychczasowych doświadczeń zawodowych;
Przyjazna atmosfera pracy;
Szkolenia, kursy;
Możliwość pracy w pełnym zakresie zagadnień merytorycznych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analiza widoczności stron www w wyszukiwarkach internetowych; Optymalizację współczynnika konwersji; Wykonywanie audytów SEO oraz przedstawienie rekomendacji działań; Przygotowywanie analiz słów kluczowych oraz wsparcie przy tworzeniu...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: Tworzenie i aktualizacja informacji na temat hoteli i kierunków wakacyjnych w serwisie coraltravel.pl. Dobór, korekta i kadrowanie zdjęć promujących hotele; Pozyskiwanie danych hotelowych od stałych partnerów za granicą; Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...