Najnowsze oferty pracy

  • Country manager / Senior Sales Manager / Digital Services Sales Manager

    WR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your responsibilities will include: Opening the market, carrying out the first target clients for the agency on the Polish market; B2B sales of marketing solutions (such as development of media strategies, DOOH retargeting, setting up and running Google / Meta advertising campaigns; SEO; SMM)) to...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Reklamy Warszawa
Menedżer w Dziale Marketingu ds. Reklamy

Menedżer w Dziale Marketingu ds. Reklamy

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3200 dni temu

Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:


Menedżer w Dziale Marketingu ds. Reklamy

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • budowanie od strony komunikacyjnej (pod kątem strategicznym, wizualnym i merytorycznym) różnego rodzaju materiałów reklamowych dla radia, prasy, telewizji;
  • koordynowanie prac projektowych między różnymi działami firmy a agencją reklamową i domem mediowym;
  • bieżące kontrolowanie budżetów prowadzonych projektów;
  • przestrzeganie procedur oraz standardów związanych z produkcją materiałów promocyjnych;
  • współpraca z drukarniami;
  • analizowanie działań konkurencji w zakresie komunikacji.
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku / lub w agencji reklamowej;
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w przygotowywaniu kampanii radiowych i telewizyjnych;
  • doświadczenie w przygotowywaniu materiałów komunikacji katalogowej oraz materiałów POS;
  • wysoko rozwinięte umiejętności dotyczące zarządzania projektami;
  • znajomość zagadnień z zakresu marketingu i reklamy;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalizm w działaniu;
  • wysokie zaangażowanie w realizację założonego celu;
  • samodzielność i kreatywność w działaniu;
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Uwaga: Umowa o pracę na zastępstwo

 

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
  • możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
  • pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
  • dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
  • bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
  • szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj Profil Pracodawcy
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Carrefour Polska Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Country manager / Senior Sales Manager / Digital Services Sales Manager

    WR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your responsibilities will include: Opening the market, carrying out the first target clients for the agency on the Polish market; B2B sales of marketing solutions (such as development of media strategies, DOOH retargeting, setting up and running Google / Meta advertising campaigns; SEO; SMM)) to...