Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Zespołu Sprzedaży

INFOR PL S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3348 dni temu

INFOR PL S.A., czołowy w kraju dostawca profesjonalnej informacji prawno-gospodarczej,
wydawca specjalistycznych czasopism (m.in. „Monitora Księgowego”, „Rachunkowości Budżetowej”, „Personelu i Zarządzania”) , wydawca serwisu internetowego www.infor.pl, oraz nowoczesnych platform internetowych: INFORFK - dla księgowych w firmach, INFORRB – dla księgowych sektora budżetowego,
INFORLEX – bazy wiedzy z zakresu podatków, rachunkowości i prawa w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:


Menedżer Zespołu Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: IN.CallManager.01.15

Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołem telemarketerów (rekrutacja konsultantów, wyznaczanie celów,  coaching, szkolenie,  ocenę i motywację)
  • odpowiedzialność za efektywną  realizację założonych celów biznesowych (sprzedażowych i jakościowych)
  • rekomendacje i wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność działań
  • przygotowywanie analiz, raportów i zestawień ilościowych oraz jakościowych na potrzeby dyrektora sprzedaży
Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem telemarketingu wydawnictwa – znajomość branży wydawniczej jest kluczowa
  • bardzo dobra znajomość specyfiki pracy w contact center/call center poparte doświadczeniem i sukcesami
  • silne nastawienie na realizację celów
  • doświadczanie w pracy z sezonowością produktów oraz projektach z dużą zmiennością merytoryczną
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • umiejętność motywowania i budowania zaangażowanego zespołu
  • dynamizm w działaniu
  • umiejętność  planowania i wyznaczania priorytetów
  • wysoko rozwinięta zdolność  analitycznego myślenia, ale również kreatywność w podejściu do realizacji zadań
Oferujemy:
  • satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny
  • pakiet socjalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...