Centrum Usług Wspólnych - Energia i Gaz Sp. z o.o. jest firmą świadczącą kompleksową pomoc w usługach biznesowych dla spółek holdingowych oraz partnerów zewnętrznych. Firma specjalizuje się w szeroko pojętej administracji back office: kompleksowej obsłudze klienta B2C i B2B, call center, strategiach marketingowych, finansowych projektach spółek.
Obecnie do zespołu specjalistów firma poszukuje osoby na stanowisko
ZADANIA ORAZ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- Ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz procedurami wewnętrznymi;
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz prawidłowością
i kompletnością dokumentacji księgowej; - Uzgadnianie kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami;
- Aktywne uczestnictwo w zamykaniu okresów;
- Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej;
- Udział w projektach wewnątrzfirmowych.
- Wyższego wykształcenia ekonomicznego (finanse/rachunkowość/podatki)
lub w trakcie studiów - Wiedzy oraz minimum 1-2 letniego doświadczenia z zakresu rachunkowości
oraz podatków, co umożliwi samodzielną realizację powierzonych zadań; - Samodzielności, terminowości oraz inicjatywy i otwartości na zmiany;
- Silnej motywacji do osiągania wyznaczonych celów i zaangażowania
w powierzone zadania; - Bardzo dobrej umiejętności planowania i organizowania swojej pracy;
- Znajomości pakietu MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel);
- Dbałości o poprawną komunikację w zespole i poczucia humoru.
-
Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
Narzędzia pomagające w rozwoju zawodowym;
-
Pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej i miłej atmosferze;
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
Atrakcyjny system wynagradzania oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, benefit sportowy, ubezpieczenie grupowe).
DOŁĄCZ DO NASZEGO ENERGETYCZNEGO ZESPOŁU!