Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: MK/2016/1/91
- telefoniczny kontakt z klientami
- doradzanie klientom przy wyborze najlepszej oferty, produktu lub usługi
- informowaniu klientów o usługach operatora
- wstępne rozpatrywanie reklamacji
- oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta
- aktywacja/dezaktywacja usług na kontach klientów
- budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami
- swoboda w wypowiadaniu się
- umiejętność rozumienia potrzeb klienta zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego
- umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów z klientami
- efektywność w realizacji postawionych celów
- chęć do poszerzania swojej wiedzy i kwalifikacji zawodowych w trakcie pracy
- umiejętność praktycznego posługiwania się komputerem
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie, prowizje
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w dynamicznym, zagranym i wspierającym się zespole
- pracę w systemie zmianowym
- pełny pakiet szkoleń, możliwości awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- dobrą atmosferę pracy