Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: LNT 02
- Asysta w zakresie zarządzania procesami obsługi samolotu oraz nadzór nad procesami w celu zapewniania bezpieczeństwa, punktualnego odlotu samolotu oraz efektywnego wykorzystania personelu i sprzętu - docelowo praca na stanowisku Koordynator Obsługi Naziemnej
- Asysta przy tworzeniu raportów z przebiegu obsługi rejsu oraz kwalifikowania opóźnień (docelowo samodzielne tworzenie raportów oraz kwalifikowanie opóźnień rejsów)
- Wsparcie w zakresie współpracy z firmami biorącymi udział w obsłudze samolotu oraz z przedstawicielami linii lotniczych.
- Kontrola jakości wykonywanej obsługi naziemnej
- Nadzorowanie prawidłowego oznakowania i organizacji stanowisk obsługi pasażerskiej (odprawa pasażerska, wejście do samolotu – rękaw lub stanowisko autobusowe, itd.)
- Przestrzeganie procedur bezpieczeństwa operacji lotniczych i ochrony przewozów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) – warunek konieczny
- Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
- Wysoka dyspozycyjność (praca zmianowa, również w niedziele i w Święta)
- Zaświadczenie o niekaralności
- Znajomość obsługi komputera
- Wykształcenie min. średnie
- Doskonała znajomość zasad komunikowania się oraz zasad przygotowywania wypowiedzi pisemnych oraz ustnych
- Umiejętność skupienia się na szczegółach oraz wyznaczanie priorytetów
- Predyspozycje kierownicze do zarządzania zespołem
- Mile widziane uprawnienia do poruszania się samochodami po płycie lotniska
- Mile widziana znajomość działalności operacyjnej w zakresie obsługi samolotu
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Stabilność zatrudnienia na umowę zlecenie poprzez firmę zewnętrzną
- Współpracę z firmą o wieloletniej tradycji
- Możliwość rozwoju, zdobycia wiedzy i doświadczenia z zakresu zarządzania
- Możliwość awansu na stanowiska o większym zakresie samodzielności i odpowiedzialności