Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, PINKO, Twin-set, UGG, Hugo Boss, Guess, Armani Jeans, Liu Jo, Calvin Klein i inne.
Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- zarządzanie produktami w podległej kategorii (analiza odsprzedaży, domawianie produktów, zarządzanie ceną),
- słały kontakt z dostawcami,
- zarządzanie stanami magazynowymi,
- kontrola i monitoring rynku,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie (marketing, magazyn, salony stacjonarne),
- szkolenia produktowe,
- wyjazdy na zamówienia do showroom'ów w Mediolanie, Dusseldorfie, Barcelonie czy Paryżu.
Wymagania:
- zmysł analityczny
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego -warunek konieczny
- znajomość marek i trendów mody
- dokładność, skrupulatność
- zdolności negocjacyjne i organizacyjne
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole
- mobilność
- znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- proces adaptacji pod kierunkiem Lidera zespołu
- możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur organizacyjnych GOMEZ
- kartę MultiSport i pakiet socjalny (opieka medyczna)
- atrakcyjne rabaty pracownicze na asortyment dostępny w salonach GOMEZ
- imprezy integracyjne