Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: CAO/2017/5/281
- uczestniczenie w comiesięcznym procesie zamykania oraz przygotowywania danych, przegląd wyników, wyjaśnianie różnic i planów
- regularne raportowanie do lokalnego Zarządu
- udział w przygotowywaniu rocznego planu biznesowego
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
- ewidencjonowanie oraz zatwierdzanie faktur i płatności
- monitorowanie przepływów pieniężnych, wpływów i wydatków
- codzienna komunikacja z poszczególnymi działami firmy
- organizacja pracy biura
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- minimum 3 lata doświadczenia w branży finansowej
- niezależna i stanowcza osobowość
- chęć uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń
- język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- bardzo dobra znajomość programu Excel
- równowaga pomiędzy umiejętnościami analitycznymi i komunikacyjnymi
- dobra organizacja czasu pracy
- lojalność oraz zaangażowanie w osiąganiu wyznaczonego celu
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju osobistego
- stabilne i długofalowe zatrudnienie
- zdobycie cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku