Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: PLL/2015/09
- Telefoniczna obsługa klienta w ruchu przychodzącym (Infolinia):
rezerwacji i sprzedaży biletów oraz usług dodatkowych
udzielanie informacji na temat połączeń lotniczych
dokonywanie odpraw na rejsy LOT
- Możliwość obsługi innych kanałów kontaktu: mail, social media, live chat w języku polskim i angielskim
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2) i polskiego w mowie i piśmie
- Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Zorientowanie na potrzeby klienta i osiąganie celów sprzedażowych
- Komunikatywność i umiejętność szybkiego uczenia się
- Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym oraz w godzinach nocnych) min. 100 godzin miesięcznie
- Dyspozycyjnośc do odbycia szkolenia w terminie 07.09 - 25.09 w godz. 9-17
- Udział w profesjonalnych szkoleniach , w tym z systemu rezerwacyjnego Amadeus (umożliwiamy uzyskanie certyfikacji)
- Możliwość poznania branży lotniczej i aspektów jej funkcjonowania
- Konkursy i system premiowy
- Bonus w postaci pracowniczych biletów lotniczych na preferencyjnych warunkach
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole z możliwością rozwoju kompetencji w strukturach firmy
- Zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na umowę zlecenie z możliwością zmiany na umowę o pracę