Miejsce pracy:
Raben Logistics Polska Sp. z o.o.
Oddział:
Częstochowa
Numer referencyjny:
MS/05.2017
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoją rolą będzie:
- Kompleksowa obsługa Klienta Biznesowego (od przyjęcia zlecenia na transport do realizacji, poprzez koordynację procesu realizacji zlecenia, aż do finalnego dostarczenia przesyłki do odbiorcy)
- Bycie partnerem i konsultantem w rozwiązaniach logistycznych dla Klienta
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
- Praca w systemie i z raportami
Jeżeli spełniasz następujące wymagania:
- Masz energię do działania i kreatywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów
- Wykazujesz się zaangażowaniem oraz potrafisz „uśmiechać się w pracy"
- Masz doświadczenie w budowaniu relacji partnerskich z Klientami
- Jesteś otwarty/-a oraz komunikatywny/-a
- Wykazujesz się umiejętnością pracy pod presją czasu i odpornością na stres
- Posiadasz rozwinięte umiejętności w zakresie pracy zespołowej
- Dobrze znasz program Excel
- Charakteryzujesz się dokładnością i skrupulatnością przy wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację z Klientami (warunek konieczny)
W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:
- Atmosferę w pracy w której można czuć się zaangażowanym, być kreatywnym i rozwijać swoje kompetencje
- Możliwość codziennego i bezpośredniego kontaktu z klientem biznesowym
- Zdobycie cennego do świadczenia w dużej, międzynarodowej firmie
- Bogaty pakiet socjalny: pakiet sportowy – kartę MultiSport, dodatki świąteczne i urlopowe, ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach
- Dużą swobodę działania