Jesteś na początku swojej drogi zawodowej i zastanawiasz się jak zdobyć doświadczenie?
Nie interesuje Cię praca w Call Center, ale masz głowę pełną pomysłów i potrafisz zarażać nimi innych?
Uważasz, że korporacyjny dress code to przeżytek, a w pracy najważniejsza jest dobra atmosfera?
Zobacz, co jest dla nas ważne:
KOMUNIKACJA – Szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i pisemnie.
WSPÓŁPRACA – Nie jesteśmy Działem Call Center. Chcemy, żeby osoby w naszym zespole budowały długotrwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu, zarówno w firmie jak i poza nią. Dobra atmosfera w pracy i pozytywne nastawienie to dla nas podstawa. Życie jest piękne!
SKUTECZNOŚĆ W DZIAŁANIU –Nasi Eksperci są znani z tego, że realizują ambitne cele, które sami przed sobą stawiają. Ich kreatywne pomysły i innowacyjne rozwiązania stale podnoszą zadowolenie naszych Klientów. Potrafią łączyć fakty i wyciągać wnioski. Wiedzą jak poradzić sobie w kryzysowej sytuacji.
ROZWÓJ – Eksperci każdego dnia podnoszą swoje umiejętności i zdobywają nową wiedzę. Serio traktują swoje obowiązki i ciągle mają ochotę na więcej.
Zobacz, co może być Twoim dodatkowym atutem:
- Mniejsze lub większe sukcesy w obsłudze Klienta lub sprzedaży
- Wyższe wykształcenie lub status studenta
- Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
Jeżeli czujesz, że pasujesz do naszego zespołu, zgłoś się!
Zobacz, co możemy Ci zaproponować!
- Premię, której wysokość zależy od realizacji indywidualnych zadań
- Ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, rowery dla pracowników oraz telefon
- Pakiet szkoleń, dzięki którym szybko staniesz się Ekspertem
- Stały dostęp do nowoczesnych technologii i najnowszych trendów telekomunikacyjnych
- Imprezy firmowe małe i duże, na których świętujemy nasze wspólne sukcesy
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.