forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo
Główne zadania:
- realizacja czynności związanych z obsługą procesu otwierania rachunków,
- wsparcie przy realizacji akcji zleconych w obszarze sprzedaży wierzytelności,
- uczestniczenie w procesowaniu dokumentów,
- uczestniczenie w procesie usprawniania procesów.
Oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Exel, Word, Outlook),
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej,
- zaangażowanie, rzetelność,
- staranność, dokładność, sumienność.
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa
- praca w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
- atrakcyjny pakiet benefitów
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera