Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, ponad 4500 placówek i ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Biuro Obsługi Zgłoszeń to pierwsza linia kontaktu z klientem wewnętrznym (m.in. nasi Franczyzobiorcy) oraz zewnętrznym (m. in. klienci sklepów). Zespół ten dysponuje olbrzymią bazą wiedzy z zakresu IT, oferty handlowej oraz procesów odbywających się w Żabka Polska S.A. Jest to doskonałe miejsce na zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych i zarazem dające perspektywę dalszego rozwoju.
- rejestracja oraz klasyfikacja zgłoszenia
- obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów
- rekomendacja wsparcia informatycznego/technicznego
- aktywna współpraca z Zespołem Wsparcia IT
- tworzenie bazy wiedzy dla całego Zespołu Obsługi Zgłoszeń
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- poprawnej dykcji i nienagannej kultury osobistej
- gotowości do pracy w systemie równoważnym (zmianowy system pracy w tygodniu, dyżury w weekendy i w święta)
- doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem (mile widziane)
- entuzjazmu w kontaktach interpersonalnych
- zaangażowania w wykonywane obowiązki
- chęci do rozwijania się i zdobywania wiedzy
- kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
- perspektywę rozwoju zawodowego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet szkoleń wdrożeniowych wraz z opieką doświadczonego pracownika zespołu
- doświadczenie w firmie o ugruntowanej pozycji w branży FMCG
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy
- lokalizację biura w centrum Poznania
- wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe)
- pracę w nieformalnej, przyjaznej atmosferze