Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych z j. niemieckim

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych z j. niemieckim

Elavon
Warszawa
praca stacjonarna
2184 dni temu

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.

 

Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
  • Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych;
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem;
  • Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji kartowych;
  • Dzienny kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy;
  • Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych rozwiązań dla Klienta i Firmy;
  • Dokumentowanie działań podjętych na rzecz rozwiązania sprawy;
  • Cykliczne sporządzanie raportów.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego;
  • Minimum dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2);
  • Umiejętności wyciągania wniosków bazując na dostępnej dokumentacji;
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
  • Odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
Kandydatom na to stanowisko oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
  • Bogaty pakiet benefitów:
    • opieka medyczna z bezpłatną opieką stomatologiczną, domowymi wizytami lekarzy, ubezpieczeniem w podróży zagranicznej,
    • grupowe ubezpieczenie na życie, Pension Plan,
    • karta Multisport,
    • kursy językowe,
    • bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.
U.S. Bank Named a 2016 World’s Most Ethical Company® by Ethisphere Institute

Prosimy o dołączenie do aplikacji podpisanego oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Elavon Financial Services Designated Activity Company (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą przy ul. Puławskiej 17, 02-515 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami). Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych spółkom należącym do grupy U.S. Bancorp. Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania.”

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Tłumaczenie treści reklamacji i wniosków z języka polskiego na język angielski, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji), Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...