asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat 4 200 - 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
Młodszy Specjalista ds. Systemu Finansowo-Księgowego
Młodszy Specjalista ds. Systemu Finansowo-Księgowego
Nationale-Nederlanden
Warszawa
praca stacjonarna
2433 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Systemu Finansowo-Księgowego
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierała zespół Finansów i Rachunkowości w zakresie:
lokalnego administrowania regionalnym systemem finansowo- księgowym PeopleSoft: głównie wsparcie użytkowników oraz obsługa systemowa podstawowych procesów finansowych,
usprawniania procesów finansowych.
Poszukujemy kandydatów, którzy:
mają doświadczenie zdobyte w zespole finansowym lub kontrolingu w zakresie obróbki danych liczbowych,
posiadają ogólną znajomość systemów finansowo-księgowych ERP – znajomość PeopleSoft mile widziana,
biegle posługują się aplikacją MS Excel, mile widziana znajomość MS Access,
znają język SQL lub są otwarci na jego naukę,
lubią pracować z danymi liczbowymi i dbają o dokładność,
znają język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
charakteryzują się wysokimi umiejętnościami analitycznymi,
potrafią dobrze organizować sobie pracę i są dyspozycyjni,
aktywnie i odpowiedzialnie podchodzą do postawionych zadań.
Oferujemy:
profesjonalne środowisko pracy,
możliwość rozwoju zawodowego w dynamiczne rozwijającej się organizacji w obszarze finansów i nie tylko,
zatrudnienie w ramach umowy o pracę i pakiet benefitów (karta Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe na życie i wiele innych), pracę w naszym biurze na Powiślu.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat 4 200 - 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;