Podobne oferty pracy

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Umawiania Spotkań (Call Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: P/CCO/ZF/01/17
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
  • kontakt z klientami wypełniającymi formularz na stronie i zaproszenie ich na spotkanie do placówki
  • kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
  • podnoszenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych
  • kontakt z placówkami bankowymi
  • raportowanie wykonywanych zadań
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia min. średniego (mile widziane osoby będące w trakcie studiów zaocznych)
  • pracy w pełnym wymiarze godzin (pn-pt 9-17; 12-20)
  • nastawienia na realizację celów
  • umiejętności pracy w zespole
  • komunikatywności
  • zaangażowania, otwartości
Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
  • pracę w  energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
CO NAS WYRÓŻNIA?
Pierwsza na świecie karta
płatnicza z wbudowanym
czytnikiem linii papilarnych.
Biometryczny podpis
elektroniczny Finger vein
(BIO PKI).
Karta debetowa
z wbudowanym
wyświetlaczem stanu konta.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:
 

z dopiskiem: P/CCO/ZF/01/17 w tytule wiadomości


wraz z klauzulą:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Praca u nas to urozmaicone zadania i obowiązki, a także środowisko sprzyjające rozwojowi w ramach określonych ścieżek karier. Naszym pracownikom umożliwiamy swobodę działania – stawiamy ambitne cele, dajemy samodzielność i wspieramy w kształtowaniu przedsiębiorczości.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...

Podaj adres e-mail i przejdź dalej

- Wymagane pola

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl