Młodszy specjalista działu wsparcia IT (HelpDesk)
pl / en

Poznaj stanowisko: Pracownik help desk

Praca na stanowisku pracownik help desk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych. Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie ...

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

dziś

Informatyka / Administracja

małopolskie, Kraków

wczoraj

Informatyka / Administracja

małopolskie, Krakow, Poland

wczoraj

Informatyka / Administracja

małopolskie, Krakow, Poland

2016-06-28

Informatyka / Administracja

małopolskie, Kraków
małopolskie, Kraków

Młodszy specjalista działu wsparcia IT (HelpDesk)- Ogłoszenie archiwalne

Praca Marketing Investment Group S.A. / Energetyka / Elektronika / Informatyka / Administracja / małopolskie / Kraków


Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:


Młodszy specjalista działu wsparcia IT (HelpDesk)

miejsce zatrudnienia: Kraków
Nr Ref.: MsHD/01/2016

Jeśli znasz się na elektronice, samodzielnie rozwiązujesz błędy systemowe. Jesteś pracowity/a, nie poddajesz się łatwo, a dokładność to Twoja mocna cecha.

Czujesz, że chcesz pracować i rozwijać się w branży IT? Dołącz do naszego zespołu!

 

Pracując z nami, jako Młodszy Specjalista będziesz:
  • Przyjmował, rejestrował i rozwiązywał bieżące problemy użytkowników
  • Konfigurował sprzęt oraz oprogramowania stacji roboczych
  • Zarządzał kontami i uprawnieniami użytkowników
  • Wspierał telefoniczne i zdalnie użytkowników systemów informatycznych w sieci sklepów, ze szczególnym uwzględnieniem systemu sprzedażowego POS
  • Wspierał użytkowników centrali w zakresie systemów informatycznych
  • Aktywnie uczestniczył w pracach wdrożeniowych nowych rozwiązań informatycznych
  • Rozwiązywał problemy związane z infrastrukturą informatyczną (komputery, sieci, systemy wydruków, urządzenia mobilne)
Co możemy Ci zaoferować:
  • Pracę w młodym, profesjonalnym zespole
  • Wyzwania informatyczne i pracę przy zaawansowanych technologiach IT
  • Dużą samodzielność działania
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zniżki na nasze produkty
Jesteś kandydatem, którego szukamy, jeśli:
  • Znasz min. komunikatywnie j. angielski w mowie i piśmie
  • Posiadasz wykształcenie techniczne (np. Informatyka, Elektronika i pokrewne)
  • Masz doświadczenie w dziedzinie wsparcia technicznego oraz praktyczne doświadczenie w typowych infrastrukturach komputerowych i telefonicznych
  • Znasz podstawowe technologie sieciowe, komponenty i protokoły
  • Środowisko Windows nie jest Ci obce (konfiguracja systemu, konfiguracja drukarek etc..)
  • Potrafisz analizować i samodzielnie rozwiązywać problemy techniczne
  • Szybko się uczysz
  • Dobrze organizujesz swoją pracę
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B
Mile widziana:
  • Znajomość procesów w firmach handlowych ze szczególnym uwzględnieniem procesów logistycznych

  • Znajomości systemów i oprogramowania ERP/POS (optymalnie MS Dynamics NAVISION)

  • Wiedza zakresu telefonii IP

  • Znajomość języka niemieckiego

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)