Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna
w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,
w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłek kurierskich
• obsługa spływających zapytań od Klientów dotyczących zamówień i faktur
• wprowadzanie próbek przetargowych i warsztatowych dla przedstawicieli
• obsługa reklamacji Klientów,
• bieżące prace administracyjne
• prowadzenie bazy danych Klientów
• ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w sprawach dotyczących obsługi klienta,
• odbywanie szkoleń w języku angielskim
Wymagania:
• język angielski - min. B2
• wykształcenie: minimum średnie
• odpowiedzialność, zaangażowanie, skrupulatność,
• umiejętność organizacji czasu pracy
• znajomość pakietu Ms Office
• doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
Oferta:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji
• praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
• możliwość przystąpienia do pakietu benefitów
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.