Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Młodszy specjalista w Wydziale Rejestracji Produktów Leczniczych w Procedurach Europejskich w Departamencie Rejestracji Produktów Leczniczych

Młodszy specjalista w Wydziale Rejestracji Produktów Leczniczych w Procedurach Europejskich w Departamencie Rejestracji Produktów Leczniczych

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2878 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181402
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2016 r.

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny Urzędu
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • młodszy specjalista
  • w Wydziale Rejestracji Produktów Leczniczych w Procedurach Europejskich w Departamencie Rejestracji Produktów Leczniczych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postepowania o dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego poprzez: weryfikacje poprawności opłaty za złożenie wniosku, walidację wniosku, przekazywanie dokumentacji do oceny ekspertów, współpracę i wymianę informacji z organami odpowiedzialnymi za rejestrację produktów
  • leczniczych w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wzywanie do przeprowadzania badań produktu leczniczego, zasięganie opinii Komisji ds. Produktów Leczniczych, wzywanie podmiotu odpowiedzialnego do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień dotyczących dokumentacji, prowadzenie odpowiednich baz danych,
  • koordynowanie procesu dopuszczenia do obrotu produktów leczniczych, aby zapewnić prawidłowość postępowania administracyjnego, zgodność z zapisami ustawy Prawo farmaceutyczne, zgodność z procedurami wewnętrznymi, terminowość postepowania,
  • przygotowywanie postanowień i decyzji dla Prezesa Urzędu,
  • prowadzenie korespondencji z podmiotami odpowiedzialnymi, ekspertami zewnętrznymi i organami administracji publicznej,
  • przygotowywanie wniosku Prezesa Urzędu o wszczęcie procedury wyjaśniającej, jeżeli w toku procedury zdecentralizowanej lub wzajemnego uznania powstały uzasadnione wątpliwości, iż pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, lub zmiana danych objętych tym pozwoleniem, lub zmiana dokumentacji będących podstawą wydania tego pozwolenia, może spowodować zagrożenie dla zdrowia publicznego,
  • przygotowywanie i przekazywanie Wydziałowi Archiwum dokumentacji,
  • prowadzenie postępowania w sprawie wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących wydanych decyzji Prezesa.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa znajomość Prawa Farmaceutycznego oraz K.p.a.,
    • umiejętność rozwiązywania problemów,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • dobra znajomość obsługi programów komputerowych (MS Office)
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe profilowe (mgr farmacji, chemii, biologii oraz pokrewne),
  • znajomość jęz. angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • szkolenie w zakresie europejskich procedur dopuszczania do obrotu i obsługi systemu CTS,
  • szkolenie specjalistyczne w zakresie znajomości Prawa farmaceutycznego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty