Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nie musisz mieć doświadczenia, wystarczą chęci i pozytywne nastawienie!
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów
Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta
Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta
Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości tj. ING BankOnLine, ING Mobile, bankomat, wpłatomat
Realizowanie zespołowych zadań sprzedażowych
Zapewnienie profesjonalnej obsługi transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Od kandydatów oczekujemy:
Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany
Umiejętności zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
Otwartości na pracę zespołową
Doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta
Praktycznej umiejętności pracy z nowoczesnymi narzędziami, tj. tablet, smartfon
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nie musisz mieć doświadczenia, wystarczą chęci i pozytywne nastawienie!