Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Naczelnik wydziału w Wydziale Spraw Rady Ministrów i Komitetów Rady Ministrów w Biurze Ministra

Naczelnik wydziału w Wydziale Spraw Rady Ministrów i Komitetów Rady Ministrów w Biurze Ministra

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3368 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 166274
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 stycznia 2015 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • naczelnik wydziału
  • w Wydziale Spraw Rady Ministrów i Komitetów Rady Ministrów w Biurze Ministra

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warszawa, ul. Wspólna 2/4

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie i organizowanie pracy podległego wydziału, poprzez planowanie i monitorowanie jego pracy, rozdział zadań oraz bezpośrednie uczestnictwo w ich realizacji, ustalanie priorytetów działań, udzielanie merytorycznych wskazówek, prowadzenie cyklicznych ocen pracowników oraz ich ścieżki rozwoju zawodowo-szkoleniowego;
  • koordynowanie przygotowania kompletu dokumentów przewidzianych do rozpatrzenia na posiedzeniach Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji, w tym dokumentów inicjowanych przez Ministra Infrastruktury i Rozwoju;
  • koordynowanie czynności związanych z udziałem ministra, sekretarza stanu i podsekretarza stanu w posiedzeniach odpowiednio Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji;
  • wyznaczanie komórek wiodących, poprzedzone analizą treści dokumentów w celu ich odpowiedniego przekazania do opinii do właściwych merytorycznie komórek Ministerstwa oraz ewidencjonowanie dokumentów nadsyłanych do rozpatrzenia przez Radę Ministrów i jej komitety;
  • koordynowanie obiegu dokumentów, prezentujących stanowisko ministra do dokumentów skierowanych przez inne naczelne i centralne organy administracji rządowej do rozpatrzenia na posiedzeniach Rady Ministrów i jej komitety, w tym monitorowania komórek wiodących w celu terminowego opracowania stanowiska;
  • koordynacja spraw związanych z opracowaniem stanowisk do projektów protokołów ustaleń posiedzeń Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz przygotowania informacji/notatek dla ministra do dokumentów będących przedmiotem obrad Rady Ministrów i Stałego Komitetu Rady Ministrów;
  • koordynowanie prac związanych z właściwą merytorycznie dystrybucją – do członków kierownictwa Ministerstwa oraz komórek organizacyjnych Ministerstwa – protokołów ustaleń z posiedzeń Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca w pokoju wieloosobowym,
    praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner,
    węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
    winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
    sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
    ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe na kierunku prawo
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 3 lat doświadczenia w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej rok doświadczenia na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zadań i struktury organizacyjnej Ministerstwa, oraz zadań i kompetencji członków Kierownictwa Ministerstwa,
    • znajomość ustawy o Radzie Ministrów, Regulaminu pracy Rady Ministrów i jej komitetów,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o działach administracji rządowej,
    • umiejętności analityczne,
    • rzetelność i terminowość,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • skuteczna komunikacja,
    • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
    • zarządzanie personelem,
    • samodzielność i inicjatywa.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty