7N to duńska firma konsultingowa, zajmująca się outsourcingiem ekspertów IT. Globalnie, w siedmiu krajach zatrudniamy ponad 700 osób (w Polsce ok 350). W ciągu prawie 30 lat działalności dowiedliśmy, że jawny i przejrzysty model finansowy, współpraca wyłącznie z ekspertami w swoich dziedzinach oraz bardzo dobra opieka nad nimi są najlepszym modelem konsultingu IT.
W związku z otwarciem nowego biura 7N w Warszawie, poszukujemy osoby, która na stałe dołączy do zespołu 7N w charakterze administratora biura i recepcji.
Office Administrator / Recepcionist
Miejsce pracy: Warszawa
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
- Umiejętność organizowania zadań i planowania czasu
- Bardzo wysokie zdolności interpersonalne i łatwości budowania relacji
- Wysoka kultura osobista i asertywność
- Umiejętność prowadzenia negocjacji z kontrahentami
- Elastyczność i dynamizm w działaniu
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
GŁÓWNE ZADANIA:
- Prowadzenie biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
- Profesjonalna obsługa recepcji i administrowanie powierzchnią biurową
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji oraz przychodzącej i wychodzącej korespondencji,
- Bieżący kontakt z członkami zespołu 7N, budowanie pozytywnych relacji z gośćmi i dbanie o wizerunek firmy
- Utrzymywanie kontaktów z dostawcami i partnerami firmy oraz kontrahentami
- Organizacyjne wsparcie wizyt gości, imprez i wydarzeń
- Dbanie o dostępność materiałów biurowych
LOKALIZACJA: Warszawa (metro Wierzbno)
START: listopad/grudzień 2016
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w ramach dynamicznie rozwijającej się firmy o skandynawskiej kulturze organizacyjnej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Benefity pozapłacowe: dofinansowanie opieki medycznej oraz karty Benefit Multisport
- Uczestnictwo w licznych i stojących na wysokim poziomie eventach firmowych