Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Office Assistant/Researcher
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 9-12-22451/PC
Opis stanowiska:
Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na innych kontynentach. Wśród Naszych Klientów znajdują się najbardziej znane firmy polskie i międzynarodowe.
Obecnie szukamy do naszego zespołu w Łodzi osoby, która zajmowałaby się obsługą administracyjną biura ale także wspomagała dział rekrutacji pełniąc dodatkowo funkcje researchera. Zapraszamy osoby ambitne, nie bojące się wyzwań i poszukujące dla siebie możliwości rozwoju w obszarze HR.
Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chciałbyś zdobyć ciekawe doświadczenie zawodowe w HR? Czekamy na Twoją aplikacje!!
Zakres obowiązków:
-Przyjmowanie i obsługa kandydatów oraz klientów;
-Obsługa centrali telefonicznej;
-Obsługa poczty e-mail;
-Nadzór nad grafikiem spotkań konsultantów;
-Zarządzanie korespondencją i kontaktem z kurierami (kontrola, skanowanie wychodzącej i przychodzącej korespondencji)
-wprowadzanie danych kandydatów do bazy
-zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze
- negocjowanie umów z poddostawcami
-przygotowywanie dziennych raportów
-zamawianie firmowych materiałów reklamowych
- organizacja imprez okazjonalnych
- publikacja ogłoszeń
- współpraca z działem marketingu
- współpraca z działem księgowości
- rozliczanie faktur Oddziału
-wspomaganie procesów rekrutacyjnych poprzez aktywne wyszukiwanie kandydatów
Obecnie szukamy do naszego zespołu w Łodzi osoby, która zajmowałaby się obsługą administracyjną biura ale także wspomagała dział rekrutacji pełniąc dodatkowo funkcje researchera. Zapraszamy osoby ambitne, nie bojące się wyzwań i poszukujące dla siebie możliwości rozwoju w obszarze HR.
Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chciałbyś zdobyć ciekawe doświadczenie zawodowe w HR? Czekamy na Twoją aplikacje!!
Zakres obowiązków:
-Przyjmowanie i obsługa kandydatów oraz klientów;
-Obsługa centrali telefonicznej;
-Obsługa poczty e-mail;
-Nadzór nad grafikiem spotkań konsultantów;
-Zarządzanie korespondencją i kontaktem z kurierami (kontrola, skanowanie wychodzącej i przychodzącej korespondencji)
-wprowadzanie danych kandydatów do bazy
-zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze
- negocjowanie umów z poddostawcami
-przygotowywanie dziennych raportów
-zamawianie firmowych materiałów reklamowych
- organizacja imprez okazjonalnych
- publikacja ogłoszeń
- współpraca z działem marketingu
- współpraca z działem księgowości
- rozliczanie faktur Oddziału
-wspomaganie procesów rekrutacyjnych poprzez aktywne wyszukiwanie kandydatów
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
- Wykształcenie minimum średnie
- Zainteresowanie obszarem HR
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Bardzo dobra znajomość programów MS Office
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Umiejętności organizacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Nienaganna prezencja i dobra dykcja
- Otwartość, sumienność
- Elastyczność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Dbanie o dobry wizerunek firmy wobec kandydatów i klientów
- Wykształcenie minimum średnie
- Zainteresowanie obszarem HR
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Bardzo dobra znajomość programów MS Office
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Umiejętności organizacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Nienaganna prezencja i dobra dykcja
- Otwartość, sumienność
- Elastyczność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Dbanie o dobry wizerunek firmy wobec kandydatów i klientów
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
- Praca w międzynarodowym środowisku;
- Wyjątkowa atmosfera pracy w młodym i entuzjastycznym zespole;
- Prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
- Praca w międzynarodowym środowisku;
- Wyjątkowa atmosfera pracy w młodym i entuzjastycznym zespole;
- Prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.