Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Office Assistant
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-12-33231/PC
Firma Grafton Recruitment to renomowana, międzynarodowa firma zajmująca się kompleksowo usługami z zakresu doradztwa personalnego dla partnerów biznesowych w Europie i na świecie. Firma została założona w 1982 roku.
Aktualnie do naszego krakowskiego zespołu poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem w branży doradztwa personalnego na stanowisku Office Assistant.
Co powinieneś wiedzieć aplikując do nas:
Jeżeli nasze wartości są spójne z Twoimi zapraszamy do zapoznania się z profilem poszukiwanego kandydata.
Do głównych obowiązków Office Assistant'a będzie należało:
Aktualnie do naszego krakowskiego zespołu poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem w branży doradztwa personalnego na stanowisku Office Assistant.
Co powinieneś wiedzieć aplikując do nas:
- Jesteśmy firmą inspirowaną przez innowacje - w Grafton Recruitment innowacje wchodzą w krew. Wprowadzamy je w każdym działaniu.
- Pracujemy razem - codziennie dzielimy się wiedzą, pomysłami i pracą.
- Dążymy do doskonałości - konsekwentnie doskonalimy nasze umiejętności by jeszcze lepiej współpracować z naszymi klientami, kandydatami i kolegami. Dążymy do wysokiej jakości w każdym działaniu.
- Jesteśmy mocnym zespołem ze zróżnicowanymi umiejętnościami. Szanujemy indywidualność. Każdy z nas jest częścią firmy. Razem pracujemy na sukces i cieszymy się nim. Jesteśmy pasjonatami i chętnie się uczymy. Jesteśmy mądrzy, zabawni, troskliwi i skoncentrowani na działaniu. Tworzymy Grafton Recruitment i kochamy to co robimy!
Jeżeli nasze wartości są spójne z Twoimi zapraszamy do zapoznania się z profilem poszukiwanego kandydata.
Do głównych obowiązków Office Assistant'a będzie należało:
- wsparcie Managera oddziału oraz Konsultantów w codziennych obowiązkach
- koordynacja działań biura: obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie obiegiem korespondencji listownej i elektronicznej, dbanie o płynny przepływ informacji
- redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach internetowych
- administracja pracowników tymczasowych
- pomoc Konsultantom w wyszukiwaniu kandydatów (m.in. direct search)
- współpraca z biurami karier, portalami internetowymi oraz uczelniami
- kontakt z kontrahentami i dostawcami
Requirements:
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno - biurowej (doświadczenie w agencji rekrutacyjnej będzie mile widziane)
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- wykształcenie wyższe
- wysoka kultura osobista
- doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- sumienność, dokładność, terminowość
- zainteresowanie rozwojem w obszarze rekrutacji
Benefits:
- praca na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju w ramach firmy
- zdobycie doświadczenia w obszarze rekrutacji
- praca w młodym i ambitnym zespole
- prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- szkolenia
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".