Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Assistant

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2654 dni temu
Office Assistant
Kraków
Office Assistant
Kraków
Nr Ref.: 1081385

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Lokalizacja: Kraków
Umowa: B2B
Stawka: 200-250 netto/ MD

Dla naszego klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: Office Assistant.

Zakres obowiązków
- obsługa administracyjna, biurowa, logistyczna projektów oraz programów (np. nb IoT, ChallengeUp, WARP sprint, inne)
- procesowanie umów (w tym sponsoringowych, w zakresie współpracy)
- obsługa oraz procesowanie zamówień dotyczących programów akceleracji/inkubacji oraz innych wydarzeń
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej hub:raum
- Bieżąca organizacja i koordynacja prac administracyjno-biurowych hub:raum
- Zapewnienie odpowiedniej logistyki i wsparcia administracyjnego na potrzeby organizacji spotkań oraz wydarzeń promocyjnych/szkoleniowych
- Wsparcie hub:raum w pracach administracyjnych w tym organizacja wyjazdów służbowych
- Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych dla potrzeb biura
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Zgłaszanie zapotrzebowań i realizacja wszelkich innych zamówień z wykorzystaniem wewnętrznych systemów (SAP, Helios, SRM itp.)
- Nadzorowanie oraz dbałość o realizację zadań/procesów z wykorzystaniem systemu do zarządzania projektem/zadaniami

Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz dokładność w realizacji zadań - Dyspozycyjność, inicjatywa, zaangażowanie i przedsiębiorczość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
- atrakcyjne zarobki
- benefity pozapłacowe (Medicover/Multisport)
- B2B
- nawiązanie współpracy z prestiżowym kontrahentem



Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...