Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Ensure regularand structured submission of valid VAT.
- Together with TMF filling of accounting documents including invoices, returns, VAT account details etc.
- Providing regular monthly report on all expenses incurred by the branch both via AP, credit card and throughany local wire payments – to be delivered to TMF.
- Full area ofadministrative tasks and agenda management tasks for two individuals based inthe office: calendar; organization of meetings; T&E bookings; expense inputand submission; daily support tasks related to business and logistical matters.
- Running local holiday, sick-leave and absence calendar - process and forms delivery to TMF.
- Reception tasks: picking up phones, making notes, client data bases and mailing lists management and regular update.
- Assist TMF with the monthly reconciliation of the local Polish statutory records to the US GAAP records.
Wymagania:
- Very good commandof English C1.
- 1-2 years' experience, working in an office management role.
- Good in Microsoft Word, Excel, PowerPoint and Outlook.
- Achieve annual objectives.
- Comply with the Sharman Church Code of Ethics.
- Self-motivated, enthusiastic and hard working.
- Ability to organise and prioritise.
- Ability to format and present information well.
- Professional telephone manner.
- Reliable, quick to learn and attention to detail.
- Ability to demonstrate initiative and pro-activity.
Oferujemy:
- Excellent carrier prospects
- Good package
- Dynamic work environment