Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    17 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Operations Manager - Call Center

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
2585 dni temu


Operations Manager - Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
  • Zarządzanie podległymi zespołami/projektami poprzez cele jakościowe i ilościowe
  • Zwiększenie efektywności projektów i procesów w strukturach organizacji
  • Optymalizacja projektów i procesów
  • Motywowanie/coaching, budowanie relacji w obszarze podległych zespołów i struktur
  • Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych
  • Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i systemów
  • Raportowanie wyników call center
Wymagania:
  • Doświadczenie w branży call center, mile widziane na stanowisku managerskim
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem przez cele
  • Wielozadaniowość
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia na wysokim poziomie
  • Wysokie kompetencje w obszarze pracy zespołowej i umiejętność budowania skutecznych i efektywnych zespołów
  • Dyspozycyjność do współpracy w elastycznych godzinach
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność, elastyczność, otwartość
  • Pozytywne nastawienie do zmian i szybka do nich adaptacja
  • Wysokie zdolności przywódcze oraz skuteczne tworzenie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi oraz ze współpracownikami
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz uzyskiwanych wyników
  • Współpracę w dynamicznej organizacji i międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju
  • System benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    17 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...