Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Podreferendarz w Kancelarii Tajnej Gabinetu Komendanta Głównego Policji

Podreferendarz w Kancelarii Tajnej Gabinetu Komendanta Głównego Policji

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3405 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165388
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 grudnia 2014 r.

Komenda Główna Policji w Warszawie

  • Komendant Główny Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • podreferendarz
  • w Kancelarii Tajnej Gabinetu Komendanta Głównego Policji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-624 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oraz technicznych nośników informacji niejawnych,
  • sprawdzanie i weryfikowanie prawidłowości oznaczania dokumentów i materiałów niejawnych,
  • przyjmowanie, sprawdzanie pod względem chronologicznego ułożenia akt sprawy w teczce, prawidłowego jej opisania, kwalifikacji według jednolitego rzeczowego wykazu aktu Policji oraz prawidłowego określenia okresu ochronnego materiałów niejawnych znajdujących się w danej teczce,
  • udzielanie instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom sporządzającym pisma niejawne przy nadawaniu klauzul na dokumentach i urządzeniach ewidencyjnych w oparciu o przepisy oraz „wagę” zawartych informacji,
  • rozliczanie policjantów i pracowników z pobranych dokumentów niejawnych oraz informowanie przełożonych o wszelkich nieprawidłowościach w tym zakresie,
  • prowadzenie, aktualizowanie i udostępnianie policjantom i pracownikom danego biura KGP zbiorów obowiązujących aktów prawnych,
  • uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnej dokumentów niejawnych, porównywanie zgodności stanu faktycznego z ewidencyjnym.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -zagrożenie korupcją.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - naturalne i sztuczne oświetlenie,
    - wymuszona pozycja ciała,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    - przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
    Inne
    Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,350 kwoty bazowej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji lub pracy biurowej,
    • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
    • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
    • znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, metod i form pracy kancelaryjno – biurowej,
    • komunikatywność,
    • umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
  • 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej na stanowisku sekretarki, asystentki lub pracownika kancelarii,
  • znajomość procedur policyjnych,
  • kurs w zakresie ochrony informacji niejawnych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty