81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.
Lista stanowisk - Asystent działu
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Asystent Administracyjno - Księgowy
BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Warszawa praca hybrydowa / stacjonarnaasystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
Asystent działu
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Praca jako asystent polega na realizowaniu zadań zleconych przez pracowników działu. Są to zazwyczaj proste, ale często czasochłonne czynności. Ich zakres zależy tak naprawdę od branży firmy oraz działu. Inaczej będzie wyglądać codzienna praca asystenta w firmie informatycznej, a inaczej w dziale obsługi klienta dużej sieci sklepów. W pierwszym przypadku kandydat do pracy musi wykazać się techniczną wiedzą, a w drugim ważniejsze są umiejętności miękkie, ułatwiające kontakty interpersonalne.
NA CZYM POLEGA PRACA ASYSTENTA DZIAŁU?
Do obowiązków asystentów należy m.in.:
• przygotowywanie, segregowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
• wykonywanie prostych tłumaczeń,
• redagowanie korespondencji służbowej, ogłoszeń, pism,
• organizowanie i bezpośrednia obsługa spotkań i konferencji,
• bezpośrednia obsługa klientów i kontrahentów firmy lub instytucji,
• wyszukiwanie informacji niezbędnych w realizacji zadań pracowników,
• sporządzanie raportów, zestawień,
• redagowanie tekstów, uzupełnianie treści dokumentów,
• wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych,
• kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami,
• obsługa dostaw i zakupów towarów.
ASYSTENT DZIAŁU – WYMAGANIA
Podobnie jak obowiązki, tak i wymagania pracodawców są zależne od tego, jaki dział firmy ma wesprzeć asystent. Różnice widać m.in. w oczekiwanym poziomie wykształcenie. Pracę na tym stanowisku znajdą zarówno osoby z wykształceniem średnim, jak i wyższym na kierunku przygotowującym do pracy w danym dziale. W zdecydowanej większości ogłoszeń pojawiają się wymogi znajomości języka angielskiego, umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych. Jeśli chodzi o kompetencje miękkie, asystent powinien być osobą komunikatywną, dokładną, dobrze zorganizowaną i odnajdującą się w pracy zespołowej.
ILE ZARABIA ASYSTENT DZIAŁU?
Odpowiedź na to pytanie nie jest oczywista. Wynagrodzenie asystenta w ogromnej mierze zależy od tego, jakie ma kwalifikacje i w jakim dziale pracuje. I tak, mediana pensji brutto asystenta wynosi:
- w dziale księgowości – 3200 zł,
- w dziale marketingu – 3700 zł,
- w dziale handlowym – 3640 zł,
- w dziale obsługi klienta – 3150 zł,
- w dziale logistyki – 3420 zł
- w dziale zakupów – 3790 zł.
- w dziale IT – 3 850 zł.
ŚCIEŻKA KARIERY
Chcąc zdobyć pierwsze zawodowe doświadczenie w branży, często wybiera się stanowisko asystenta. Taka praca pozwala zaznajomić się z realiami w branży, zweryfikować w praktyce własne umiejętności i zdobyć nową wiedzę, obserwując bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki. Osobom tuż po studiach czy szkole średniej trudno może być bez doświadczenia znaleźć pracę w wyuczonym zawodzie. Zaczynając od asystowania innym, z biegiem czasu mogą aplikować o wyższe stanowiska, z bardziej odpowiedzialnym zakresem obowiązków.
PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
Posada asystencka przez wiele osób jest traktowana jako tymczasowy etap na drodze do stanowiska, które wiąże się z większym wynagrodzeniem i prestiżem. Doświadczenie jest bardzo cenione przez pracodawców. Jego brak doskwiera zwłaszcza osobom, które po kilku czy kilkunastu latach pracy w zawodzie postanawiają się przekwalifikować. Kończą kursy, zdobywają potrzebną wiedzę, ale w rekrutacji często przegrywają z młodymi kandydatami, którzy od początku zainwestowali swój czas w daną branże. W takich przypadkach zatrudnienie się na stanowisku asystenckim pozwala owo doświadczenie zdobyć i jest dobrym wstępem do kariery.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Asystent / Asystentka Działu Wsparcia Biznesu
POLPHARMA S.A. Warszawa praca hybrydowa / stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat -
Asystent / Asystentka Działu Lista Cen
API Market Sp. z o.o. Konstancin-Jeziorna praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka ds. Księgowości
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o. Warszawa, Rondo Daszyńskiego praca hybrydowaasystent rekrutacja online -
Pracownik Działu Handlowego
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka ds. Personalnych
Medicover Sp. z o.o. Warszawa, ul. Branickiego 17 praca hybrydowa / stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat -
Referent ds. Administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka
Holcim Polska S.A Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa agencyjna pełny etat -
Asystent biura
D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Ożarów Mazowiecki praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent Księgowego
asystent umowa o pracę pełny etat 4 200 - 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?