81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.
Lista stanowisk - Asystent/ka ds. Administracji
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry
Politechnika Wrocławska Wrocław praca stacjonarnaspecjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu -
Referent ds. Administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka
Holcim Polska S.A Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa agencyjna pełny etat
Asystent/ka ds. Administracji
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę umów i zobowiązań, przygotowywanie umów dla podwykonawców i pracowników, sporządzanie raportów finansowych na ręce bezpośrednich przełożonych, czy sporządzanie prostych tłumaczeń.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze asystenta do spraw administracji jest konieczność posiadania wyższego lub średniego wykształcenia ekonomicznego, pozyskanego w ramach studiów ekonomicznych lub potwierdzone dyplomem ukończenia średniej szkoły o adekwatnym profilu kształcenia. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe, praktyczne doświadczenie zawodowe, pozyskane w pracy biurowej na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków. Konieczne okażą się zdolności numeryczne i analityczne, ponadprzeciętna komunikatywność i zdolność efektywnej pracy w zespole a także znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym.
WARUNKI PRACY
Praca asystenta ds. administracji to praca biurowa wielokrotnie realizowana za pośrednictwem komputera i z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń biurowych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i instytucje prowadzące działalność o zróżnicowanym charakterze.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku mogą sięgać 2000 złotych netto miesięcznie w zależności od zakresu pełnionych obowiązków i stażu pracownika.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Administrator / Administratorka Budowy
NES Global Talent Nysa praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Wrocław praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka Biura
LUX MED Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie pełny etat -
Asystent/ka działu HR
ManpowerGroup Warszawa praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa -
Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych
EBS Spółka Akcyjna Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Administrator / Administratorka Budowy
NES Global Talent Opole praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Pracownik biurowo - techniczny
ISS Facility Services Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystentka / Asystent Działu Fakturowania
Lava Group S.C Warszawa, Ursynów praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie pełny etat 27,70 - 28,00 zł brutto/godz. aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?