Praca i oferty pracy w Praca.pl  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Administracja biurowa » Pracownik Help Desk

Pracownik Help Desk


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - PRACOWNIK HELP DESK

Junior Support Engineer
Cubiware Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

mazowieckie, Warszawa

 
 

Technical Support Specialist for Finnish Customers
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik Help Desk to osoba, która pracuje w tzw. biurze pomocy i udzielania informacji oraz pomocy w rozwiązywaniu problemów, np. w dziedzinie: IT, księgowości, prawie, zarządzaniu personelem, marketingu, finansach, reklamie. Istnieją również wewnętrzne help deski, które mają tę samą funkcję i są tylko dostępne dla pracowników firmy. Wsparcie typu help desk udzielane jest klientom przez darmowe linie telefoniczne, skype'a lub przez stronę internetową. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: współpraca z pracownikami firmy, przyjmowanie różnego rodzaju zapytań od użytkowników oraz raportów o wadach, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie oraz wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, a także powadzi dziennik błędów, współpracuje z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów oraz dba o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.


WYMAGANIA

Pracownik Help Desk powinien mieć wykształcenie minimum średnie lub wyższe z zakresu informatyki oraz znać w stopniu dobrym język angielski. Ważną kwestią jest dobra, praktyczna znajomość systemów Windows i Linux, wiedza z zakresu relacyjnych baz danych oraz znajomość podstawowych usług sieciowych i umiejętność budowy i administracji sieciami LAN, WAN. Mile widziane jest też doświadczenie z SQL, doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych, a także doświadczenie w pracy z technologiami webowymi (java script, css, html, xml). Ponadto w pracy tej ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu, dobra organizacja pracy, a także nastawienie na klienta i na pracę zespołową oraz umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, centrala. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy ośmiogodzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik Help Desk może pracować, m.in.: w dużych firmach zajmujących się obrotem nieruchomościami, w firmach informatycznych, w firmach budowlanych i developerskich, w dużych instytucjach finansowych (nie tylko w bankach hipotecznych), w koncernach z branży FMCG oraz w firmach telekomunikacyjnych. A także w branży public relations/obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc.


ZAROBKI

Wynagrodzenie pracownika help desk waha się od 2 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + system premiowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - PRACOWNIK HELP DESK

Customer Service Representative with Swedish.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Konsultant z językiem niemieckim
Cyclad Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Finanse / Bankowość

2 regiony

 
 
 
Konsultant z językiem niemieckim

małopolskie, Kraków

 

Konsultant z językiem niemieckim

śląskie, Katowice

 
ukryj regiony

Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski
SITEL Polska
wczoraj

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa, Mokotów

 
 

Informatyk
Datainfo Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

mazowieckie, Warszawa

 
 

Technical Support Assistant with Finnish Language.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

małopolskie, Kraków

 
 

Technical Support Specialist for French Customers
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

Młodszy specjalista Helpdesk IT
Dom Kredytowy Notus S.A
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

mazowieckie, Warszawa

 
 

Asystent ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

Technical Support Assistant with Dutch Language.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

Technical Support Assistant with French Language.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

Technical Support Assistant with German Language.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

Pracownik administracyjny ze znajomością języka niemieckiego lub francuskiego
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

małopolskie, Kraków

 
 

Customer Service Agent with Dutch
Manpower
wczoraj

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

łódzkie, Łódź

 
 

Asystent ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

Asystent ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim.
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

śląskie, Katowice

 
 

HR System Support - SAP helpdesk
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Poznań

 
 

Konsultant ze znajomością języka duńskiego
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

zachodniopomorskie, relokacja do Bydgoszczy

 
 

Contact Center Advisor
CPL JOBS Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Pracownik Help Desk

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

SONDAŻ PORTALU PRACA.PL

Czy osoba paląca w godzinach pracy powinna zarabiać mniej?

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16375 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl