Praca i oferty pracy w Praca.pl
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Administracja biurowa » Pracownik Help Desk

Pracownik Help Desk


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - PRACOWNIK HELP DESK

Helpdesk Consultant
Infosys BPO Poland Sp. z o. o.
dziś

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

łódzkie, Łódź

 
 

Pracownik biurowy - AutoCAD + Inventor
Wielkopolska Agencja Pracy Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Poznań / Dębiec

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik Help Desk to osoba, która pracuje w tzw. biurze pomocy i udzielania informacji oraz pomocy w rozwiązywaniu problemów, np. w dziedzinie: IT, księgowości, prawie, zarządzaniu personelem, marketingu, finansach, reklamie. Istnieją również wewnętrzne help deski, które mają tę samą funkcję i są tylko dostępne dla pracowników firmy. Wsparcie typu help desk udzielane jest klientom przez darmowe linie telefoniczne, skype'a lub przez stronę internetową. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: współpraca z pracownikami firmy, przyjmowanie różnego rodzaju zapytań od użytkowników oraz raportów o wadach, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie oraz wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, a także powadzi dziennik błędów, współpracuje z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów oraz dba o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.


WYMAGANIA

Pracownik Help Desk powinien mieć wykształcenie minimum średnie lub wyższe z zakresu informatyki oraz znać w stopniu dobrym język angielski. Ważną kwestią jest dobra, praktyczna znajomość systemów Windows i Linux, wiedza z zakresu relacyjnych baz danych oraz znajomość podstawowych usług sieciowych i umiejętność budowy i administracji sieciami LAN, WAN. Mile widziane jest też doświadczenie z SQL, doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych, a także doświadczenie w pracy z technologiami webowymi (java script, css, html, xml). Ponadto w pracy tej ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu, dobra organizacja pracy, a także nastawienie na klienta i na pracę zespołową oraz umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, centrala. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy ośmiogodzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik Help Desk może pracować, m.in.: w dużych firmach zajmujących się obrotem nieruchomościami, w firmach informatycznych, w firmach budowlanych i developerskich, w dużych instytucjach finansowych (nie tylko w bankach hipotecznych), w koncernach z branży FMCG oraz w firmach telekomunikacyjnych. A także w branży public relations/obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc.


ZAROBKI

Wynagrodzenie pracownika help desk waha się od 2 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + system premiowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - PRACOWNIK HELP DESK

PolecamyAsystent Plant Managera
HR Focus Doradztwo Personalne
wczoraj

Administracja biurowa

wielkopolskie, okolice Poznania

 
 

Asystent/ka Biura / Recepcjonistka
I360 Sp. z o.o.
2016-02-08

Administracja biurowa

mazowieckie, Warszawa

 
 

Pracownik Administracyjno-Biurowy
ANDRZEJEWSKI Automatyzacja i Wyposażenie Produkcji Sp. z o.o.
2016-02-08

Administracja biurowa

łódzkie, Łódź

 
 

PolecamyHelpdesk IT Specialist
Sollers Consulting Sp. z o.o.
2016-02-08

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista na samodzielnym stanowisku pracy do spraw warunków pracy i zarządzania kryzysowego w Biurze Administracyjnym
Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
2016-02-08

Administracja biurowa

mazowieckie, Warszawa

 
 

IT Helpdesk z j. niemieckim
Hays Poland
2016-02-04

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

łódzkie, Łódź

 
 

Konsultant ds. technicznego wsparcia klienta
Exorigo-Upos sp. z o.o.
2016-02-02

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

2 regiony

 
 
 

Specjalista Ds. Wsparcia Technicznego
Kruk S.A.
2016-02-01

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Piła

 
 

Helpdesk Consultant with English and French or German
Hays Poland
2016-01-31

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

łódzkie, Łódź

 
 

Customer Care Administrator with French
CPL JOBS Sp. z o.o.
2013-12-24

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Poznań

 
 

Customer Care Administrator with French
CPL JOBS Sp. z o.o.
2013-12-24

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Poznań

 
 

Konsultant działu Customer Support z j. niemieckim
CPL JOBS Sp. z o.o.
2013-10-28

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

Czechy, Brno

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Pracownik Help Desk

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2016 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16844 / 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl