Praca i oferty pracy w Praca.pl
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Administracja biurowa » Pracownik Help Desk

Pracownik Help Desk


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - PRACOWNIK HELP DESK

Asystent w Dziale IT
Netto Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

zachodniopomorskie, Motaniec/k. Szczecina

 
 

Recepcjonista/-ka
Tesco Polska Sp. z o.o.
wczoraj

Administracja biurowa

mazowieckie, Warszawa

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik Help Desk to osoba, która pracuje w tzw. biurze pomocy i udzielania informacji oraz pomocy w rozwiązywaniu problemów, np. w dziedzinie: IT, księgowości, prawie, zarządzaniu personelem, marketingu, finansach, reklamie. Istnieją również wewnętrzne help deski, które mają tę samą funkcję i są tylko dostępne dla pracowników firmy. Wsparcie typu help desk udzielane jest klientom przez darmowe linie telefoniczne, skype'a lub przez stronę internetową. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: współpraca z pracownikami firmy, przyjmowanie różnego rodzaju zapytań od użytkowników oraz raportów o wadach, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie oraz wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, a także powadzi dziennik błędów, współpracuje z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów oraz dba o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.


WYMAGANIA

Pracownik Help Desk powinien mieć wykształcenie minimum średnie lub wyższe z zakresu informatyki oraz znać w stopniu dobrym język angielski. Ważną kwestią jest dobra, praktyczna znajomość systemów Windows i Linux, wiedza z zakresu relacyjnych baz danych oraz znajomość podstawowych usług sieciowych i umiejętność budowy i administracji sieciami LAN, WAN. Mile widziane jest też doświadczenie z SQL, doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych, a także doświadczenie w pracy z technologiami webowymi (java script, css, html, xml). Ponadto w pracy tej ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu, dobra organizacja pracy, a także nastawienie na klienta i na pracę zespołową oraz umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, centrala. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy ośmiogodzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik Help Desk może pracować, m.in.: w dużych firmach zajmujących się obrotem nieruchomościami, w firmach informatycznych, w firmach budowlanych i developerskich, w dużych instytucjach finansowych (nie tylko w bankach hipotecznych), w koncernach z branży FMCG oraz w firmach telekomunikacyjnych. A także w branży public relations/obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc.


ZAROBKI

Wynagrodzenie pracownika help desk waha się od 2 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + system premiowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - PRACOWNIK HELP DESK

Office Assistant
My Tours
wczoraj

Administracja biurowa

Grecja, Zakynthos

 
 

PolecamySpecjalista Dokumentacji Produktowej
Mercator Medical S.A.
wczoraj

Administracja biurowa, Doradztwo / Konsulting

małopolskie, Kraków

 
 

PolecamyMS Support Analyst
Luxoft
2016-05-21

Administracja biurowa

małopolskie, Krakow

 
 

PolecamyPracownik Biurowy
Solid Security
2016-05-21

Administracja biurowa

mazowieckie, Warszawa

 
 

PolecamyPracownik przyjęcia towaru
Auchan E – Commerce Polska Sp. z o.o
2016-05-20

Administracja biurowa

mazowieckie, Piaseczno

 
 

Administrator Help Desk
S&T Services Polska Sp. z o.o.
2016-05-20

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

mazowieckie, Warszawa

 
 

Administrator Help Desk
S&T Services Polska Sp. z o.o.
2016-05-20

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

podlaskie, Białystok

 
 

Konsultant ds. technicznego wsparcia klienta
Exorigo-Upos sp. z o.o.
2016-05-20

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

2 regiony

 
 
 

Business Applications Support Analyst with German / French
CPL JOBS Sp. z o.o.
2016-05-20

Administracja biurowa

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Functional Product Support Analyst with German / French
CPL JOBS Sp. z o.o.
2016-05-20

Administracja biurowa

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Sekretarka
PPHU "AEK" Andrzej Kubzdyl
2016-05-19

Administracja biurowa

lubuskie, Gorzów Wielkopolski

 
 

Facility and Safety Officer
Hays Poland
2016-05-18

Administracja biurowa

pomorskie, Gdynia

 
 

Młodszy Specjalista ds. Service Desk
PKP Informatyka sp. z o.o.
2016-05-17

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

łódzkie, Łódź

 
 

Młodszy specjalista ds. wsparcia użytkownika
PKP Informatyka sp. z o.o.
2016-05-17

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Poznań

 
 

Pracownik archiwizacji dokumentów
Sherpa International Force Sp. z o.o.
2016-05-17

Administracja biurowa

Holandia, Reuver

 
 

Pracownik biurowo-administracyjny
TQMsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
2016-05-16

Administracja biurowa

małopolskie, Kraków

 
 

Service Desk Expert
CPL JOBS Sp. z o.o.
2016-05-16

Administracja biurowa

3 regiony

 
 
 
Service Desk Expert

łódzkie, Łódź

 

Service Desk Expert

mazowieckie, Łódź

 

Service Desk Expert

wielkopolskie, Łódź

 
ukryj regiony

Pracownik techniczny - administracyjny
Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
2016-05-13

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

małopolskie, Kraków

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Pracownik Help Desk

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA