Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Human Resources / Kadry

Lista stanowisk - Human Resources / Kadry

Polecane oferty - Human Resources / Kadry

  • Specjalistka / Specjalista ds. kadr i płac

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
  • Referent / Specjalista w Dziale Spraw Pracowniczych CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Główne obowiązki: pełna obsługa kadrowa ok. 300 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu pracy. Wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w przypadku ubiegania się o...

Human Resources / Kadry

HR Business Partner

Praca na stanowisku HR Business Partnera (skrótowo określanego jako HRBP) obejmuje szereg działań mających na celu rekrutację nowych pracowników, dobieranie partnerów biznesowych zgodnie z polityką firmy i jej aktualnym zapotrzebowaniem, sprawne wdrażanie nowych pracowników, bieżące doskonalenie polityki firmy w kwestiach personalnych oraz współpracę z innymi działami w tym zakresie....

Czytaj więcej

Administrator w Dziale HR

Administracja działem HR polega na zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji lub firmie. Odpowiednia administracja warunkuje powstanie strategii biznesowej, dzięki której przedsiębiorstwo ma możliwość sprostać przyszłym wymaganiom ekonomicznym i rekrutacyjnym. Obecnie, w wielu nowoczesnych przedsiębiorstwach administrację w dziale HR powierza się osobie specjalnie do tego wykwalifikowanej – Administratorowi w dziale HR. Do najważniejszych ob...

Czytaj więcej

Analityk HR

Analityk HR (human resources analyst, analityk zasobów ludzkich) to pracownik zajmujący się gromadzeniem i opracowywaniem danych dotyczących stanowisk pracy, procesów zatrudniania i rozwiązywania umów w firmie, a także wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań w obsłudze kadrowo-płacowej przedsiębiorstwa. Analityk zajmuje jedno z wyższych stanowisk w HR. W swojej pracy często wykorzystuje kompetencje interpersona...

Czytaj więcej

Doradca Personalny

Doradca Personalny to osoba odpowiedzialna za właściwy dobór kadry pracowniczej - dla firmy, w której jest zatrudniona lub w firmie prowadzącej rekrutację dla innych podmiotów, czyli tzw. łowca talentów, łowca głów (headhunter). Do zadań tej osoby należy, m.in.: analiza i selekcja życiorysów i listów motywacyjnych, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów rekrutacyjnych, pozy...

Czytaj więcej

Headhunter

Headhunter, w wolnym tłumaczeniu oznaczający łowcę głów, lub łowcę talentów, należy do grupy stosunkowo młodych zawodów przyszłości, z roku na rok zdobywających coraz większą popularność na rynku pracy. Także i zadania headhuntera wiążą się bezpośrednio z rynkiem zatrudnienia; osoba obsadzona na tym stanowisku, lub raczej podejmująca zlecenia o tym charakterze zajmuje się wyszukiwaniem nowych pracowników dla danego...

Czytaj więcej

HR diversity and inclusion analyst

HR diversity and inclusion analyst to jedno ze stanowisk w dziale Human Resources bądź oddzielnym zespole D&I. Diversity z angielskiego oznacza różnorodność, inclusion – włączenie; zarządzanie różnorodnością w organizacji. Osoba zatrudniona jako analityk w obszarze D&I zajmuje się głównie zbieraniem danych i ich analizą. To praca biurowa, w zależności od potrzeb firmy może się je...

Czytaj więcej

HR Manager

Human Resources Manager, w skrócie HR Manager, to inaczej Kierownik Działu Personalnego, a więc działu, zajmującego się planowaniem ścieżki kariery pracowników firmy, organizowaniem szkoleń, mających rozszerzyć ich kompetencje, a także pozyskiwaniem nowych pracowników. HR Manager posiada bardzo szeroki zakres obowiązków; organizuje proces rekrutacyjny, sprawuje nadzór nad weryfikowaniem aplikacji, wytycza ...

Czytaj więcej

Kadrowa

Kadrowa – osoba, która zajmuje się: kompleksową obsługą kadrowo-płacową pracowników w zakresie umów o pracę tymczasową, umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych, prowadzeniem dokumentacji personalnej oraz rozliczaniem kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), sporządzaniem dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Human Resources / Kadry

  • Pracownik Działu Personalnego

    Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: samodzielna obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy/zadaniowy), obsługa procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Rekrutacji

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    12 godz.
    U nas nauczysz się profesjonalnie rekrutować. Twoje zadania to: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych; bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi; weryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacji; prowadzenie wywiadów z kandydatami;...
  • Koordynatorka / Koordynator ds. księgowości i kadr

    Multy Home Europe Sp. z o.o.   Całowanie    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: Wystawianie faktur sprzedaży; Obsługa systemu obiegu dokumentów; Koordynacja współpracy z zewnętrzna firmą naliczającą płace; Rozliczanie delegacji; Koordynacja dokumentacji dotyczącej środków trwałych; Wsparcie menadżerów w zakresie naliczania premii miesięcznych;
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie
    14 godz.
    Praca w Centrum Edukacji Medycznej na ul. Bysławska 84, Warszawa - Wawer. Twoje zadania: Kompleksowa obsługa szkoleń – personalizacja materiałów, aktywna obsługa uczestników w recepcji podczas szkoleń, obsługa przerw kawowych. Kompletowanie dokumentów niezbędnych do realizacji szkolenia...
  • Specjalista ds. BHP

    Murapol Venture Partner S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne działanie w budowaniu i promowaniu...
  • Młodszy Specjalista ds. Personalno-Administracyjnych

    STRABAG BMTI   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
  • Specjalista ds. rekrutacji

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Katowice    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: prowadzenie procesów rekrutacyjnych, współpracuje z kadrą zarządzającą kontraktami w zakresie struktury zatrudnienia, aktywnego pozyskiwania i utrzymania osób niepełnosprawnych, nadzoruje procesy retencji pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem osób...

Najnowsze artykuły

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.