Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Dyrektor Zespołu Kontraktów

Lista stanowisk - Dyrektor Zespołu Kontraktów

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Dyrektor Regionu Północnego Centrum Realizacji Inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie zespołami pracowników w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań podległego Regionu, koordynacja pracy Regionu Północnego Centrum Realizacji Inwestycji, nadzór oraz koordynacja dokumentacji inwestycji, w tym dokumentacji...
  • Dyrektor Biura Dróg Kolejowych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań Biura, monitorowanie terminowej i rzetelnej realizacji projektów podległego Biura, nadzorowanie opracowywania przepisów, instrukcji w zakresie utrzymania drogi kolejowej...

Dyrektor Zespołu Kontraktów

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dyrektor zespołu kontraktów jest osobą, której obowiązki dotyczą wielu obszarów działalności firmy. Przede wszystkim dyrektor nadzoruje prace zespołu wykonawców projektu, opracowuje także wewnętrzne procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność, efektywność i bezpieczeństwo pracowników, jednocześnie kontrolując poprawne stosowanie tychże. Osoba obsadzona na tym stanowisku bierze czynny udział w pozyskiwaniu potencjalnych klientów, negocjowaniu warunków realizacji projektu, oraz podtrzymuje nawiązane relacje ze strategicznymi kontrahentami firmy. Dyrektor nawiązuje współpracę z podwykonawcami i dostawcami niezbędnych materiałów, negocjuje zawierane z nimi transakcje. Osoba zatrudniona w charakterze dyrektora zespołu kontraktów nadzoruje wykonawstwo kontraktów i weryfikuje ich zgodność z założonym planem i budżetem.


WYMAGANIA

Wśród wymagań, stawianych przed kandydatami na stanowisko dyrektora zespołu kontraktów najważniejszym jest konieczność posiadania wykształcenia średniego lub wyższego technicznego, preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia uczelni wyższej na kierunku takim jak budownictwo i pochodne. Niezbędne do wykonywania tego zawodu jest także wieloletnie doświadczenie w branży budowlanej, w tym na stanowisku kierowniczym. Charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, organizowania pracy własnej i podległego personelu wykonawców. Obsługa komputera, oraz zdolności personalne, takie jak komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania strategicznych decyzji, są także mile widziane.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy dyrektora zespołu kontraktów jest przestrzeń biurowa firmy, w której został zatrudniony, a okazjonalnie także teren, na którym realizowany jest bieżący projekt. Dyrektor kontaktuje się z podwykonawcami, dostawcami i innymi jednostkami zewnętrznymi, związanymi z realizacją projektu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko dyrektora zespołu kontraktów funkcjonuje w branży budownictwa.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się przeważnie od kwoty 5000 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać, w zależności od regionu i stażu pracownika.

Praca Dyrektor Zespołu Kontraktów
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.