Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    15 godz.
    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie materiałów promocyjnych do kampanii online i...

Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista do spraw marketingu sieciowego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizowanie strategii marketingu sieciowego firmy lub przedsiębiorstwa. Marketing sieciowy opiera się na budowaniu rozległej sieci sprzedaży z pominięciem udziału zewnętrznych pośredników, co pozwala na obniżenie kosztów finalnego produktu, a więc zaproponowanie konkurencyjnej ceny jego odbiorcom. Marketing sieciowy błędnie kojarzony jest często ze sprzedażą bezpośrednią a nawet z zasadą tak zwanej piramidy; w rzeczywistości marketing sieciowy faktycznie polega na składaniu bezpośrednich ofert sprzedażowych, jednak jego definicja obejmuje samo już przedstawianie produktów konsumentowi, bez konieczności jego sprzedaży.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze specjalisty do spraw marketingu sieciowego jest konieczność posiadania przez nie wyższego wykształcenia ekonomicznego; preferowane kierunki to marketing  i zarządzanie i podobne. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydata, pozyskane na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Osoba zainteresowana tego rodzaju pracą musi wykazać się szczególną komunikatywnością, kreatywnością, podejściem do klienta i świadomością kosztową. Zdolność samoorganizacji pracy będzie dodatkowym atutem.


WARUNKI PRACY

Praca specjalisty do spraw marketingu sieciowego odbywa się w wielu miejscach i okolicznościach, także w przestrzeni prywatnej konsumentów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. marketingu sieciowego stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnych branży i sektorów rynku.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie specjalistów ds. marketingu sieciowego utrzymuje się na poziomie 3000 – 4000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista ds. Marketingu Sieciowego
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Sales Ads Specialist with Hungarian (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    We are a leading digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands. Join us to become one of the top sales people working on the newest marketing trends with an existing database! Stay with us for a successful...
  • Sales Ads Specialist with German (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Sales Ads Specialist with German (m/f/d)
  • Specjalista / Specjalistka ds. social media i marketingu treści

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Samodzielne tworzenie jakościowego, kreatywnego i angażującego contentu (postów, filmów, grafik) Przeprowadzanie kampanii paid w social mediach; Tworzenie planów komunikacji, treści i harmonogramów publikacji w social mediach; Analiza i raportowanie wyników działań oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. e-marketingu

    Audiostacja sp. z o.o.   Łomianki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Redagowanie treści na stronę www, do mediów społecznościowych i newslettera; Tworzenie infografik, krótkich animacji, wideo do mediów społecznościowych Wsparcie w prowadzeniu profili firmowych w social mediach; Opracowywanie materiałów typu:...
  • Koordynator ds. e-marketingu na rynki zagraniczne w Dziale E-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozwój sklepów internetowych na rynek słowacki i czeski. Ustalanie strategii, celów i narzędzi do realizacji. Inicjowanie i koordynowanie prowadzonych prac; Nadzór i wsparcie merytoryczne przy realizacji KPI przez agencje interaktywne (SEM, SEO, MA); Efektywne...
  • Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Marketingu Internetowego

    Eclisse Polska Sp. z o.o.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska zbudowanie większej rozpoznawalności i prestiżu marki; zbudowanie i wdrożenie strategii działań promocyjnych firmy; monitorowanie działań konkurencji; tworzenie strategii i realizacja działań oraz zarządzanie profilem firmy w social mediach; tworzenie i zarządzanie...
  • Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji

    RENT INVEST SP. Z O.O.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 190 - 7 600 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Dbanie o pozytywny wizerunek marki oraz komunikację zewnętrzną. Stworzenie i realizację strategii marketingowej. Prowadzenie mediów społecznościowych. Tworzenie i zarządzanie treściami na blogu firmy i w newsletterach. Produkcja i publikowanie krótkich treści video....
  • Młodszy Specjalista ds. Marketingu

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie prostych projektów graficznych i prezentacji handlowo-wizerunkowych, Wsparcie Działu Sprzedaży w prowadzonych działaniach marketingowych i kampaniach, Planowanie i zarządzanie działaniami w social-media, Zarządzanie stroną internetową, Tworzenie kontentu...

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.