Praca i oferty pracy w Praca.pl  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Marketing / Reklama / PR » Specjalista ds. Marketingu

Specjalista ds. Marketingu


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. MARKETINGU

PolecamyProduct Manager SCADA
PSI Polska Sp. z o.o.
dziś

Informatyka / Programowanie

16 regionów

 
 
 
Product Manager SCADA

dolnośląskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

kujawsko-pomorskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

lubelskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

lubuskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

łódzkie, Poznań

 

Product Manager SCADA

małopolskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

mazowieckie, Poznań

 

Product Manager SCADA

opolskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

podkarpackie, Poznań

 

Product Manager SCADA

podlaskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

pomorskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

śląskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

świętokrzyskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

warmińsko-mazurskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

wielkopolskie, Poznań

 

Product Manager SCADA

zachodniopomorskie, Poznań

 
ukryj regiony

New Business Executive
Connectmedica Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną), monitoruje i analizuje rynek, rozlicza budżet trade marketingowy. Poza tym, bywa też tak, że specjalista ds. marketingu zajmuje się projektami związanymi z zarządzaniem kategorią produktów (category management) oraz działaniami związanymi z planowaniem półki (merchandisingowymi, shelf space management). Pracownik musi też aktywnie współpracować z działem sprzedaży i marketingu.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Marketingu powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także bardzo dobrze znać język angielski oraz arkusz kalkulacyjny - Excella lub programu (np. Apollo Professional). Mile widziane minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów i odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode w przedziale wiekowym 25-30 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na pozycję menedżerską w zakresie trademarketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią (category management).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacja), w agencjach reklamowych, w firmach zajmujących się sprzedażą towarów lub usług.


ZAROBKI

Wysokość pensji specjalisty ds. marketingu głównie zależy od branży oraz od regionu kraju. Wynagrodzenie specjalisty ds. marketingu waha się między 3,500 tys. zł a 20 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. MARKETINGU

PolecamySpecjalista ds. Sprzedaży
Grupa Sunflower
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Ads Quality Junior Reviewer with English and Arabic
Accenture Sp. z o. o.
dziś

Internet / e-commerce, Kontrola jakości

mazowieckie, Warszawa

 
 

Account Manager (shopper marketing)
Grupa Most Wanted! Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. sprzedaży
Wydawnictwo branżowe z Warszawy
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Sales Planning & Performance Specialist (with German)
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Content Quality Analyst with English and Portuguese
Accenture Sp. z o. o.
dziś

Doradztwo / Konsulting, Internet / e-commerce

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. technicznych i marketingowych PRO AUDIO
Konsbud Audio Sp. z o.o.
dziś

Internet / e-commerce, Inżynieria / Projektowanie

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. marketingu
Orto-fan Michał Zdybel
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

PolecamySpecjalista ds. marketingu i rozwoju sieci
Sieć sklepów spożywczych POZIOMKA
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Radom

 
 

PolecamyPracownik do działu obsługi klienta
Intar Sp. z o.o
dziś

Marketing / Reklama / PR

małopolskie, Kraków

 
 

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Work Express Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

pomorskie, Gdańsk

 
 

Project Sales Executive
MEDIA IMPACT POLSKA Sp. z o.o
dziś

Internet / e-commerce, Kadra zarządzająca

mazowieckie, Warszawa

 
 

Kierownik Regionu Dystrybucji w Dziale Marketingu i Dystrybucji Mediów
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k.
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. Reklamy
ZPR Media S.A.
dziś

Marketing / Reklama / PR

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Ads Quality Junior Reviewer with English and Turkish
Accenture Sp. z o. o.
dziś

Internet / e-commerce, Kontrola jakości

mazowieckie, Warszawa

 
 

PolecamyMenedżer w Dziale Marketingu ds. Reklamy
Carrefour Polska Sp. z o.o.
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Koordynator szkoleń i konferencji dla lekarzy
Orto-fan Michał Zdybel
dziś

Administracja biurowa, Edukacja / Nauka / Szkolenia

mazowieckie, Warszawa

 
 

Telemarketer/rka
Aviva Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

wielkopolskie, Poznań, Swarzędz, Luboń

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Marketingu

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

SONDAŻ PORTALU PRACA.PL

Co najbardziej rozczarowuje Cię podczas szukania pracy?

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2015 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16622 / 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl