Praca i oferty pracy w Praca.pl  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Marketing / Reklama / PR » Specjalista ds. Marketingu

Specjalista ds. Marketingu


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Specjalista ds. rozwoju sieci
KiK Textil Sp. z o. o.
dziś

Badania i rozwój, Marketing / Reklama / PR

3 regiony

 
 
 
Specjalista ds. rozwoju sieci

mazowieckie, Polska centralna i wschodnia

 

Specjalista ds. rozwoju sieci

podlaskie, Polska centralna i wschodnia

 

Specjalista ds. rozwoju sieci

warmińsko-mazurskie, Polska centralna i wschodnia

 
ukryj regiony

Marketing Manager z językiem rosyjskim
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną), monitoruje i analizuje rynek, rozlicza budżet trade marketingowy. Poza tym, bywa też tak, że specjalista ds. marketingu zajmuje się projektami związanymi z zarządzaniem kategorią produktów (category management) oraz działaniami związanymi z planowaniem półki (merchandisingowymi, shelf space management). Pracownik musi też aktywnie współpracować z działem sprzedaży i marketingu.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Marketingu powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także bardzo dobrze znać język angielski oraz arkusz kalkulacyjny - Excella lub programu (np. Apollo Professional). Mile widziane minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów i odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode w przedziale wiekowym 25-30 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na pozycję menedżerską w zakresie trademarketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią (category management).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacja), w agencjach reklamowych, w firmach zajmujących się sprzedażą towarów lub usług.


ZAROBKI

Wysokość pensji specjalisty ds. marketingu głównie zależy od branży oraz od regionu kraju. Wynagrodzenie specjalisty ds. marketingu waha się między 3,500 tys. zł a 20 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. MARKETINGU

PR Manager
Luxoft
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

małopolskie, Krakow

 
 

Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej
Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Przedstawiciel handlowy ds. HORECA
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

łódzkie, Łódź

 
 

PolecamySpecjalista ds. Sprzedaży
mGenerator Sp. z o.o.
dziś

Internet / e-commerce, Marketing / Reklama / PR

2 regiony

 
 
 
Specjalista ds. Sprzedaży

dolnośląskie, Wrocław

 

Specjalista ds. Sprzedaży

mazowieckie, Warszawa

 
ukryj regiony

Przedstawiciel handlowy (Horeca) (m/k)
Trenkwalder Benefit Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

małopolskie, Kraków

 
 

Specjalista ds. Marketingu
SUNRISE FINANCE Sp. z o.o.
dziś

Internet / e-commerce, Marketing / Reklama / PR

zachodniopomorskie, Szczecin

 
 

Copywriter
WHO WANTS TO SELL MORE Agency
dziś

Edukacja / Nauka / Szkolenia, Internet / e-commerce

mazowieckie, Warszawa

 
 

PolecamyMarketing Specialist (SEO & Analytics)
PayU S.A.
dziś

Internet / e-commerce, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

PolecamySprzedawca z biegłym językiem niemieckim
CHIC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna
dziś

Marketing / Reklama / PR

wielkopolskie, Poznań

 
 

Konsultant Telefoniczny
INFOR PL S.A.
dziś

Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. zakupów energii/ Makler giełd towarowych
Manpower
dziś

Finanse / Bankowość, Marketing / Reklama / PR

śląskie, Katowice

 
 

Manager Salonu Aranżacji Wnętrz
Manpower
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

lubelskie, Lublin, Łęczna,Świdnik

 
 

Koordynator Regionalny ds. Merchandisingu i Promocji
DEM'a Promotion Polska Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

3 regiony

 
 
 
Koordynator Regionalny ds. Merchandisingu i Promocji

łódzkie, województwa: łódzkie, śląskie i świętokrzyskie - Częstochowa, Kielce, Piotrków Trybunalski

 

Koordynator Regionalny ds. Merchandisingu i Promocji

śląskie, województwa: łódzkie, śląskie i świętokrzyskie - Częstochowa, Kielce, Piotrków Trybunalski

 

Koordynator Regionalny ds. Merchandisingu i Promocji

świętokrzyskie, województwa: łódzkie, śląskie i świętokrzyskie - Częstochowa, Kielce, Piotrków Trybunalski

 
ukryj regiony

Specjalista ds. Marketingu i Public Relations
WAJNERT MEBLE sp. z o. o. S.K.A.
dziś

Marketing / Reklama / PR

dolnośląskie, Międzybórz

 
 

Analityk (język angielski i holenderski)
Manpower
dziś

Doradztwo / Konsulting, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Analityk (język angielski i arabski)
Manpower
dziś

Doradztwo / Konsulting, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Junior Brand Manager
Grupa Maspex Wadowice
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

małopolskie, Wadowice

 
 

PolecamyKierownik Działu Marketingu
Planika Sp. z o.o.
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

kujawsko-pomorskie, Brzoza k. Bydgoszczy, Toruń

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Marketingu

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

SONDAŻ PORTALU PRACA.PL

Czy osoba paląca w godzinach pracy powinna zarabiać mniej?

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16374 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl