Praca i oferty pracy w Praca.pl  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Marketing / Reklama / PR » Specjalista ds. Marketingu

Specjalista ds. Marketingu


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. MARKETINGU

PolecamyPrzedstawiciel ds. detalu
Melle Sp. z o.o.
dziś

Logistyka / Dystrybucja, Marketing / Reklama / PR

11 regionów

 
 
 
Przedstawiciel ds. detalu

dolnośląskie, Chojnów, Jawor, Jelcz-Laskowice, Legnica, Oława, Strzelin, Wrocław, Złotoryja

 

Przedstawiciel ds. detalu

kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz i okolice

 

Przedstawiciel ds. detalu

lubelskie, Lublin

 

Przedstawiciel ds. detalu

lubuskie, Zielona Góra

 

Przedstawiciel ds. detalu

łódzkie, Łódź

 

Przedstawiciel ds. detalu

mazowieckie, Mińsk Mazowiecki, Warszawa wsch. i miejscowości na wschód do 30km, Grójec, Warka, Tarczyn

 

Przedstawiciel ds. detalu

opolskie, Brzeg

 

Przedstawiciel ds. detalu

podkarpackie, Leżajsk, Przeworsk, Rzeszów, Łańcut

 

Przedstawiciel ds. detalu

podlaskie, Białystok

 

Przedstawiciel ds. detalu

świętokrzyskie, Kielce, Pińczów, Busko Zdrój, Jędrzejów

 

Przedstawiciel ds. detalu

zachodniopomorskie, Szczecin

 
ukryj regiony

Specjalista ds. Trade Marketingu
Verona Products Professional Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Andrzejów Duranowski 27b k/ Sochaczewa

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną), monitoruje i analizuje rynek, rozlicza budżet trade marketingowy. Poza tym, bywa też tak, że specjalista ds. marketingu zajmuje się projektami związanymi z zarządzaniem kategorią produktów (category management) oraz działaniami związanymi z planowaniem półki (merchandisingowymi, shelf space management). Pracownik musi też aktywnie współpracować z działem sprzedaży i marketingu.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Marketingu powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także bardzo dobrze znać język angielski oraz arkusz kalkulacyjny - Excella lub programu (np. Apollo Professional). Mile widziane minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów i odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode w przedziale wiekowym 25-30 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na pozycję menedżerską w zakresie trademarketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią (category management).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacja), w agencjach reklamowych, w firmach zajmujących się sprzedażą towarów lub usług.


ZAROBKI

Wysokość pensji specjalisty ds. marketingu głównie zależy od branży oraz od regionu kraju. Wynagrodzenie specjalisty ds. marketingu waha się między 3,500 tys. zł a 20 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Trade Marketing Manager
Verona Products Professional Sp. z o.o.
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Andrzejów Duranowski 27b k/ Sochaczewa

 
 

Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
NEONET SA
dziś

Marketing / Reklama / PR

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Ankieter telefoniczny
dziś

Marketing / Reklama / PR

wielkopolskie, Poznań

 
 

Telemarketer/ka
Manpower
dziś

Marketing / Reklama / PR

łódzkie, Łódź

 
 

Specjalista ds. Grafiki i Reklamy
dtp- und mediaservice gmbh
dziś

Grafika / Fotografia / Kreacja

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Ambasador marki
Manpower
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

zachodniopomorskie

 
 

PolecamySpecjalista ds. Social Media
Portal Praca.pl
dziś

Internet / e-commerce, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Młodszy specjalista ds. prezentacji z biegłym językiem niemieckim
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Marketing / Reklama / PR

wielkopolskie, Poznań

 
 

Product manager - Kierownik produktu e-commerce, mobile
TeamQuest
dziś

Internet / e-commerce, Kadra zarządzająca

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. Otwarć i Organizacji Eventów
dziś

Marketing / Reklama / PR

dolnośląskie, Wrocław

 
 

PolecamyPracownik Działu Rozwoju Produktu/Asortymentu
TECH-ROL Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR, Przemysł / Produkcja

mazowieckie, Ożarów Mazowiecki

 
 

Telemarketer
Talentica
dziś

Marketing / Reklama / PR

wielkopolskie, Poznań

 
 

PolecamySpecjalista ds. Analiz Rynkowych
MEDIA IMPACT POLSKA Sp. z o.o
dziś

Doradztwo / Konsulting, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Supervisor. Koordynator ds. Merchandisingu i Promocji
Exploreo Sp. z.o.o.
dziś

Kadra zarządzająca, Logistyka / Dystrybucja

16 regionów

 
 
 

Incentive Manager - Kierownik Działu Incentive
dziś

Kadra zarządzająca, Marketing / Reklama / PR

mazowieckie

 
 

Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Generalists sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie

 
 

Asystentka Managera ds Zarzadzania Nieruchomościami i Marketingu
Auchan Polska Sp. z o. o. Oddział Immochan w Piasecznie
dziś

Administracja biurowa, Marketing / Reklama / PR

podlaskie, Białystok

 
 

New Business Manager
Visualcom Media
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa - Mokotów

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Marketingu

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16304 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl