Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Wdrożenia Kampanii Online

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    2 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
  • Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    2 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...

Specjalista ds. Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną), monitoruje i analizuje rynek, rozlicza budżet trade marketingowy. Poza tym, bywa też tak, że specjalista ds. marketingu zajmuje się projektami związanymi z zarządzaniem kategorią produktów (category management) oraz działaniami związanymi z planowaniem półki (merchandisingowymi, shelf space management). Pracownik musi też aktywnie współpracować z działem sprzedaży i marketingu.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Marketingu powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także bardzo dobrze znać język angielski oraz arkusz kalkulacyjny - Excella lub programu (np. Apollo Professional). Mile widziane minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów i odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode w przedziale wiekowym 25-30 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na pozycję menedżerską w zakresie trademarketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią (category management).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacja), w agencjach reklamowych, w firmach zajmujących się sprzedażą towarów lub usług.


ZAROBKI

Wysokość pensji specjalisty ds. marketingu głównie zależy od branży oraz od regionu kraju. Wynagrodzenie specjalisty ds. marketingu waha się między 3,500 tys. zł a 20 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

Praca Specjalista ds. Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads

    Arteria G Partner sp. zo. o.   Warszawa, w pobliżu Metra Gdańskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior
    2 godz.
    Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
  • Ekspert ds. Badań UX/UI i produktowych

    Alior Bank   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: samodzielnym doborze metod badawczych odpowiadających na identyfikowane wyzwania i potrzeby, samodzielnym przygotowywaniu i realizacji: testów użyteczności (stacjonarnie i zdalnie),badań we współpracy z agencją badawczą, badań ilościowych we...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
  • Młodszy Specjalista ds. eventów

    Cosmedica   Warszawa, ul. Annopol 17    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje Zadania Współprowadzenie projektów w zakresie realizacji projektów eventowych w zakresie pielęgnacji urody, Przygotowywanie koncepcji i strategii eventów, Zarządzanie budżetem i kosztami eventów, Przygotowywanie raportów, analiz i podsumowań po każdym evencie, Koordynowanie...
  • Sales Ads Specialist with German (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Your core responsibility is to actively dive into engaging conversations with our valued clients from the existing portfolio, showcasing and selling our innovative advertising products. And that's not all – simultaneously, you'll become the satisfaction champion, ensuring every client leaves with...
  • Specjalista / Specjalistka do Wydziału Analiz Marketingowych

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa systemów automatycznego zliczania pasażerów w zakresie bieżącego monitorowania potoków...
  • eCommerce Specialist

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Główne zadania na tym stanowisku: Bieżąca obsługa administracyjna platformy Magento oraz innych serwisów firmowych Obsługa marketingowa eCommerce, w tym zarządzanie i uruchamianie akcji promocyjnych Przygotowywanie contentu i realizacja komunikacji w kanałach SoMe, blog, newsletter...
  • Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

    Enadis sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    obsługa sprzedażowa klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi, współtworzenie wizerunku firmy, badanie potrzeb klientów, współpraca z prasą i mediami, współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych.

Najnowsze artykuły

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?

Urlop okolicznościowy – śmierć matki

Urlop okolicznościowy – śmierć matki

Każda osoba zatrudniona na umowę o pracę ma prawo do urlopu okolicznościowego z powodu ważnych wydarzeń w życiu osobistym, w tym pogrzebu bliskiego członka rodziny. Wyjaśniamy, jak skorzystać z takiego wolnego, kiedy należy nam się jeden, a kiedy dwa dni urlopu, a także co napisać na wniosku urlopowym i czy pracodawca ma prawo go odrzucić.

Urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka

Urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka

Przyjście na świat dziecka to ogromna radość i duże przeżycie dla całej rodziny. Z tej okazji pracownikowi przysługuje urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka. Jak złożyć wniosek o urlop, czy będzie to płatna nieobecność w pracy i dlaczego najczęściej to ojcowie wykorzystują urlop okolicznościowy z powodu przyjścia na świat potomka?