NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Obsługi Klienta

2016-09-13

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

wczoraj

Sport / Rekreacja, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Obsługi Klienta

wielkopolskie, Nowy Tomyśl
wielkopolskie, Września
wielkopolskie, Nowy Tomyśl
wielkopolskie, Nowy Tomyśl
wielkopolskie, Nowy Tomyśl
śląskie, Gliwice

2016-09-23

Administracja biurowa, Logistyka / Dystrybucja

mazowieckie, Pruszków
mazowieckie, Warszawa Mokotów
dolnośląskie, Wrocław
mazowieckie, Warszawa

2016-09-20

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa
mazowieckie
małopolskie, Kraków

2016-09-19

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa
małopolskie, Kraków
mazowieckie, Warszawa / Ursynów
zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Obsługi Klienta