Praca i oferty pracy w Praca.pl  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Sprzedaż / Obsługa klienta » Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Specjalista Help Desk z językiem niemieckim
Experis
dziś

Informatyka / Administracja

16 regionów

 
 
 

Programista/Wdrożeniowiec SharePoint z językiem angielskim
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Doradztwo / Konsulting

małopolskie, Kraków

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Techniczny doradca Klienta z językami obcymi (bez doświadczenia!)
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Poznań

 
 

Młodszy doradca klienta (język niemiecki)
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Specjalista ds. utrzymywania relacji z francuskojęzycznymi kontrahentami
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Księgowy z portugalskim i angielskim - nowe SSC
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Finanse / Bankowość, Kadra zarządzająca

śląskie, Tychy

 
 

Senior/ Research Consultant – doradztwo personalne
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Human Resources / Kadry

śląskie, Katowice

 
 

Exchange Administrator - IT Center
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Informatyka / Administracja

śląskie, relokacja do Bydgoszczy

 
 

Przedstawiciel handlowy (m/k)
Trenkwalder Benefit Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

warmińsko-mazurskie, Olsztyn

 
 

Administrator with Dutch/German/Swedish/Finnish
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Junior HR Administrator with Dutch or German or Swedish
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Human Resources / Kadry

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Pricing Analyst
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Finanse / Bankowość, Marketing / Reklama / PR

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Executive Assistant
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Human Resources / Kadry

mazowieckie, Warszawa

 
 

Country Sales Manager
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Marketing / Reklama / PR

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji z językiem niemieckim
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie

 
 

EXCHANGE Administrator
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Informatyka / Administracja

łódzkie, ŁÓDŹ

 
 

Specjalista ds. księgowości z językiem czeskim
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Finanse / Bankowość

śląskie, Dąbrowa Górnicza

 
 

Młodszy specjalista IT Helpdesk z językami obcymi
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Administracja biurowa, Informatyka / Administracja

wielkopolskie, Poznań

 
 

Data Quality Administrator - Client Intelligence Team
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Informatyka / Administracja

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Payroll Specialist for UK Market
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Finanse / Bankowość, Kadra zarządzająca

małopolskie, Kraków

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Obsługi Klienta

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16366 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl