NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Polecamy

2016-08-18

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Obsługi Klienta

2016-08-22

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

warmińsko-mazurskie, Olsztyn
dolnośląskie, Wrocław

2016-08-19

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

2016-08-19

Sprzedaż / Obsługa klienta

małopolskie, Kraków

2016-08-14

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa
małopolskie, Kraków
kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz
mazowieckie, Warszawa
wielkopolskie, Luboń k. Poznania
łódzkie, Łódź

2016-08-22

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa
mazowieckie, Warszawa
dolnośląskie, Wrocław

2016-08-19

Administracja biurowa, Logistyka / Dystrybucja

dolnośląskie, Bielany Wrocławskie
małopolskie, Kraków

2016-08-18

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa (Ursus)
zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Obsługi Klienta