Praca i oferty pracy w Praca.pl  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Sprzedaż / Obsługa klienta » Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Specjalista ds. zakupów w zespole projektowym
A-Trybut Polski HR S.A.
dziś

Logistyka / Dystrybucja

śląskie, Czechowice-Dziedzice

 
 

Doradca Klienta
Euro Bank S.A.
dziś

Finanse / Bankowość

wielkopolskie, Kalisz, Nowy Tomyśl, Wolsztyn

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Doradca Klienta
Euro Bank S.A.
dziś

Finanse / Bankowość

2 regiony

 
 
 
Doradca Klienta

lubelskie, Lublin

 

Doradca Klienta

zachodniopomorskie, Kołobrzeg

 
ukryj regiony

Specjalista ds. rozwoju biznesu i ubezpieczeń
Aviva Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta, Ubezpieczenia

kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

 
 

Doradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji
Aviva Sp. z o.o.
dziś

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

pomorskie, Gdańsk i okolice

 
 

Deputy Service Delivery Manager
Capita Group Plc
dziś

Finanse / Bankowość

małopolskie, Kraków

 
 

Suppliers and Factory Audit Leader
Infosys BPO Poland Sp. z o. o.
dziś

Badania i rozwój, Logistyka / Dystrybucja

łódzkie, Łódź

 
 

Kasjer/ka
Saturn Planet Sp. z o.o.
dziś

Praca fizyczna, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

PolecamySpecjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język słoweński
BPO POLAND Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

16 regionów

 
 
 

Referent ds. sprzedaży
ZETKAMA S.A.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

dolnośląskie

 
 

PolecamySpecjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język włoski
BPO POLAND Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

PolecamySpecjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język duński
BPO POLAND Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

16 regionów

 
 
 

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język fiński
BPO POLAND Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

16 regionów

 
 
 

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jezyk chorwacki
BPO POLAND Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
OK System Polska Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

Doradca Klienta
OK System Polska Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

4 regiony

 
 
 
Doradca Klienta

małopolskie, Kraków

 

Doradca Klienta

mazowieckie, Warszawa

 

Doradca Klienta

pomorskie, Gdańsk

 

Doradca Klienta

śląskie, Katowice

 
ukryj regiony

Specjalista ds. serwisu
Manpower
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

Specjalista ds. Sprzedaży
Gold-Trade
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

śląskie, Częstochowa

 
 

PolecamyKierowca-Sprzedawca (kat. B)
BAKOMA Sp. z o.o.
dziś

Logistyka / Dystrybucja

warmińsko-mazurskie, Olsztyn

 
 

PolecamyKierowca-Sprzedawca (kat. C)
BAKOMA Sp. z o.o.
dziś

Logistyka / Dystrybucja

2 regiony

 
 
 
Kierowca-Sprzedawca (kat. C)

mazowieckie, Mińsk Mazowiecki

 

Kierowca-Sprzedawca (kat. C)

warmińsko-mazurskie, Olsztyn

 
ukryj regiony

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Obsługi Klienta

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

SONDAŻ PORTALU PRACA.PL

Jak spędzasz tegoroczne wakacje?

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2015 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16652 / 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl