Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. eksportu / Export Specialist

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    obsługiwać międzynarodowych klientów z zachowaniem najwyższej jakości obsługi, odpowiadać na przychodzące zapytania dotyczące cen, dostępności i specyfikacji produktów, pracować z korespondencją biznesową i przygotowanie dokumentów sprzedażowych, przetwarzać zamówienia przy...
  • Doradca Klienta

    Dobre Biuro.de   Niemcy    praca zdalna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Możliwe zarobki nawet do 30 tysięcy złotych na miesiąc - w zależności od efektów- płacimy prowizję od każdej sprzedaży. Pracując u nas dostajesz: darmowy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy; możliwość ponadprzeciętnych zarobków zależnych od twoich wyników pracę w pełni...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 godz.
    Twoje misje: Bądź pierwszym punktem kontaktu dla zgłoszeń naszych klientów. Zapisuj umowy, protokoły i inne dokumenty, jak prawdziwy mistrz papierkowej roboty. Fakturowanie klientów i rozliczenia? Twoja codzienność! Obsługuj korespondencję z uśmiechem na twarzy. Sprawnie zarządzaj...
  • Specjalista ds. Zintegrowanej Obsługi Szkód Majątkowych

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Ustalanie zakresu i rozmiaru uszkodzeń; Ustalanie odpowiedzialności w szkodzie; Sporządzanie wyliczeń wysokości szkody; Telefoniczny kontakt z klientami i podmiotami zewnętrznymi; Telefoniczne negocjacje warunków i porozumień;
  • Przedstawiciel Handlowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Główne zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług firmy. Profesjonalna obsługa klienta oraz doradztwo technologiczne. Wsparcie techniczne i edukacja klientów w zakresie nowinek technologicznych.
  • Business Development Manager (fotowoltaika)

    ForManWay   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania: Sprzedaż innowacyjnych produktów OZE na terenie całego kraju: panele fotowoltaiczne, banki energii, konwertory i falowniki; Aktywne pozyskiwanie klienta biznesowego (sprzedaż B2B) Stworzenie sieci sprzedaży w Polsce; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B

    Benefit Systems S.A.   Poznań, ul. Piątkowska 165    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Rozliczeń z językiem rumuńskim

    Orange Polska S.A.   Lublin, ul. Dra Witolda Chodźki 10    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Współpraca z klientami wewnętrznymi po stronie Rumunii i ich kontrahentami w zakresie zamówień zakupowych oraz realizowanych dostaw; Budowanie długotrwałych relacji z klientami wewnętrznymi Grupy; Rejestracja zamówień w ERP (SAP) i ich wysłanie do dostawców; Weryfikacja poprawności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Rozliczeń z językiem słowackim

    Orange Polska S.A.   Lublin, ul. Dra Witolda Chodźki 10    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Współpraca z klientami wewnętrznymi po stronie Słowacji i ich kontrahentami w zakresie zamówień zakupowych oraz realizowanych dostaw; Budowanie długotrwałych relacji z klientami wewnętrznymi Grupy; Rejestracja zamówień w ERP (SAP) i ich wysłanie do dostawców; Weryfikacja poprawności...
  • Specjalista ds. zakupów

    La MakeUp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, przygotowywanie prezentacji oraz wstępnych ofert dostosowanych do potrzeb kontrahentów, komunikacja telefoniczna oraz mailowa z dostawcami, wyszukiwanie top produktów i zamawianie ich bezpośrednio u...

Najnowsze artykuły

Stolarz – co robi, czy to opłacalne, jak zostać?

Stolarz – co robi, czy to opłacalne, jak zostać?

Zapotrzebowanie na osoby wykonujące usługi stolarskie jest wysokie – pracownik obróbki drewna i stolarz to zawody deficytowe we wszystkich województwach. Tymczasem chętnych do nauki stolarstwa brakuje. Czy dziś praca w warsztacie stolarskim może się opłacać, kim jest ebenista oraz ile zarabia stolarz w Polsce? Oto krótki przewodnik po jednym z najstarszych rzemiosł świata.

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Udział kobiet w zarządach spółek handlowych wynosi tylko 25%, najmniej licznie są reprezentowane w spółkach akcyjnych i z o.o., co pokazuje, że im wyższe szczeble zarządzania, tym mniej kobiet – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego. Na czym faktycznie polegają szklane bariery, które blokują kobiety w pracy?

Drzemka w pracy – przyjaciółka wydajności

Drzemka w pracy – przyjaciółka wydajności

Pomysł spania w czasie pracy może wywoływać co najmniej konsternację, niemniej zamknięcie oczu nawet na kilkanaście minut pozwala na nieocenioną regenerację sił i wzrost kreatywności. Potwierdzają to liczne badania, a jedno z nich dowodzi, że mózgi osób praktykujących drzemki są większe i wolniej się starzeją. Korzyści zdrowotne drzemki w pracy są wyraźne, ale co na to polskie prawo pracy?

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. – Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Właśnie trwa rekrutacja do polskiej stacji antarktycznej. Czy warto się zgłosić?