Praca i oferty pracy w Praca.pl  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Poradniki » Lista stanowisk » Sprzedaż / Obsługa klienta » Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Handlowiec w Kancelarii Prawnej (odszkodowania)
Kancelaria Prawna T&W spółka akcyjna
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta, Ubezpieczenia

16 regionów

 
 
 

PolecamyDoradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji
Aviva Sp. z o.o.
dziś

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Łomianki, Ząbki, Marki, Piaseczno, Grójec

 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

lista artykułów


NAJNOWSZE OFERTY PRACY - SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

PolecamySpecjalista ds. Sprzedaży
Performance Media Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

kujawsko-pomorskie, Toruń

 
 

Software Engineer / Programista Python
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Informatyka / Programowanie

wielkopolskie

 
 

Przedstawiciel Handlowy BHP / Handlowiec
PHPU Semex Sp.J. Fertacz&Huszno
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

małopolskie, Kraków

 
 

Project Manager/ Presales
KONTEL
dziś

Kadra zarządzająca, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

Doradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji
Aviva Sp. z o.o. O / Częstochowa
dziś

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

2 regiony

 
 
 
Doradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji

łódzkie, Radomsko,Wieluń

 

Doradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji

śląskie, Częstochowa, Myszków, Lubliniec,Kłobuck

 
ukryj regiony

Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
Bank Danych o Inżynierach Żebrowscy Sp. J.
dziś

Energetyka / Elektronika, Marketing / Reklama / PR

śląskie, Katowice

 
 

Konsultant SAP MM (Material Management)
TeamQuest
dziś

Human Resources / Kadry

dolnośląskie, Wrocław

 
 

PolecamySprzedawca Usług Finansowych
Oney Polska S.A.
dziś

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

dolnośląskie, Jelenia Góra, Lubin, Legnica, Kłodzko, Świdnica, Wałbrzych, Wrocław, Zgorzelec

 
 

Specjalista/ka ds. handlowych
Trenkwalder Benefit Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

wielkopolskie, Kalisz

 
 

PolecamyHR Manager
Michael Page
dziś

Administracja biurowa, Human Resources / Kadry

dolnośląskie, Wrocław (dolnośląskie)

 
 

Order Managment Specialist with Swedish
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dziś

Kadra zarządzająca, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

 
 

Doradca Handlowy ds. Sprzedaży Samochodów Używanych
Manpower
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

wielkopolskie, Poznań/Baranowo

 
 

Specjalista ds. Logistyki (niemiecki, angielski) – obsługa Klienta
Moltton Poland
dziś

Logistyka / Dystrybucja

śląskie, Mysłowice

 
 

PolecamyAsystent ds. Sprzedaży Internetowej
Tesco Polska Sp. z o.o.
dziś

Logistyka / Dystrybucja

mazowieckie, Warszawa Mory

 
 

Młodszy Analityk Ubezpieczeniowy z j. angielskim
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

dolnośląskie, Wrocław

 
 

Customer Service Agent with French
CPL JOBS Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

Grecja

 
 

Doradca Bankowy
Bank Rumia Spółdzielczy
dziś

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

pomorskie, Lębork

 
 

PolecamyOpiekun Klienta / Sprzedawca
Hayne Polska Sp. z o.o.
dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

wielkopolskie, Poznań

 
 

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Obsługi Klienta

PORADNIKI PRACA.PL

SZUKAJ PORADNIKA

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16364 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Praca i oferty pracy w Praca.pl