Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Lista stanowisk - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanego zgłoszenia, aktywacja bądź dezaktywizacja usług na kontach klientów, wsparcie Specjalisty ds. Sprzedaży w umawianiu spotkań, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, pozyskiwanie informacji na temat potencjalnych klientów.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym, a także znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego. Mile widziane jest także doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. W pracy tej bardzo ceniona jest dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta powinien być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, firma. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie. Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta może być zatrudniony, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Pensja Specjalista Telefonicznej Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

Najnowsze artykuły

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.