Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Pracownik Administracyjno- Biurowy / Asystent Sprzedaży

Pracownik Administracyjno- Biurowy / Asystent Sprzedaży

Bito Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3311 dni temu

Ogłoszenie numer: 655143, z dnia 2015-04-01

Bito Polska Sp. z o.o.

BITO jest międzynarodowym przedsiębiorstwem działającym w branży techniki magazynowej. Ta założona w Niemczech ponad 160 lat temu firma to jeden z wiodących producentów i dystrybutorów elementów wyposażenia magazynowego w Europie. BITO szczyci się obecnie zakładami produkcyjnymi i przedstawicielstwami zlokalizowanymi w Niemczech, Szwajcarii, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, Danii oraz Polsce. Swój dynamiczny rozwój BITO zawdzięcza dobrze zmotywowanym pracownikom oraz zaawansowanym technicznie, najwyższej jakości produktom. Stałe wzrosty organizacji to jeden z powodów dla których poszukujemy profesjonalistki/sty, która/y obejmie stanowisko:

Pracownik Administracyjno- Biurowy / Asystent Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa sekretariatu w tym obsługa telefoniczna biura oraz nadzór nad korespondencją
  • Fakturowanie
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z dostawą towaru
  • Monitorowanie przepływu informacji i dokumentów, także księgowych
  • Prowadzenie kalendarza spotkań
  • Zamawianie artykułów biurowych
  • Przygotowanie spotkań biznesowych, podróży, hoteli  oraz stałe wsparcie organizacyjne dla zarządu
  • Wykonywanie innych prac biurowych

Wymagania

  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Ponadprzeciętna dokładność w pracy, dobra organizacja pracy własnej oraz wysoka motywacja wewnętrzna
  • Znajomość podstaw księgowości
  • Dobra znajomość  pakietu MS Office
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.