Najnowsze oferty pracy

  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Pracownik porządkowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy

    GRANLAN SP. Z O.O.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Biurowy Poznań
Pracownik administracyjno-biurowy

Pracownik administracyjno-biurowy

PGB Human Resources
Poznań
praca stacjonarna
2842 dni temu

Obecnie dla naszego Klienta, jednego z deweloperów mieszkaniowych,poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: PAB_0616_POZ_BP
Opis stanowiska:
  • Organizacja pracy sekretariatu
  • Kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Koordynacja zaopatrzenia w niezbędne artykuły biurowe
  • Podejmowanie gości w firmie
  • Wystawianie faktur i wezwań do zapłaty
  • Naliczanie podatków od nieruchomości
  • Współpraca z biurem rachunkowym
  • Kontakt z kancelarią prawną i notarialną

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość podstaw księgowości
  • Znajomość programu do wystawiania faktur enova – mile widziane
  • Znajomość podstaw naliczania podatków od nieruchomości – mile widziane
  • Wysoka kultura osobista, przyjazna aparycja
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Możliwość awansu

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

OFFICE ADMINISTRATION

recruitment practice
Rekrutacja pracowników w administracji PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności związanej z zasobami ludzkimi:
  • rekrutacja pracowników, selekcja i doradztwo personalne (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne analityczne, head-huniting, executive search),
  • szkolenia i rozwój (teambulding, Development Center),
  • doradztwo HR (audyty, systemy motywacyjne),
  • outsorcing (wsparcie sił sprzedaży, interim management).
PGB Human Resources Sp. z o.o.

info@pgbhr.com

www.pgbhr.com

Numer w rejestrze agencji: 6457

Nasze usługi:
  • Rekrutacja i selekcja
  • Head-hunting
  • Executive search
  • Testy kompetencyjne
  • Assessment Centre
Specjalizacje rekrutacyjne:
  • Administracja biurowa
  • Budownictwo i nieruchomości
  • Finanse i bankowość
  • Inżynieria i Technologia
  • IT
  • Logistyka, Spedycja, Zakupy
  • Marketing
  • Medycyna i Farmacja
  • Obsługa Klienta, Call Center
  • Prawo
  • Sprzedaż B2B

Zachęcamy również do przesyłania swojego CV również pod kątem innych projektów rekrutacyjnych na adres

rekrutacja@pgbhr.com
 

Podobne oferty

  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Pracownik porządkowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy

    GRANLAN SP. Z O.O.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...