Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zadania: wsparcie w zapewnieniu obsługi prawnej klientów kancelarii, przygotowanie i opiniowanie umów, sporządzania projektów pism procesowych, przygotowania projektów korespondencji z urzędami, instytucjami i organami administracji publicznej, wykonywania innych bieżących obowiązków...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
W naszym zespole na co dzień: realizujesz zadania wsparcia administracyjnego dla mecenasów zespołu procesowego w Katowicach, polegające na ewidencjonowaniu pism procesowych w bazach RSS, aktualizacji wpisów w bazie RSS i CBSS oraz przygotowywaniu w oparciu o nie informacji na potrzeby...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
Aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych przewoźników i klientów, Realizacja zleceń transportowych i monitorowanie ich przebiegu, Zaangażowanie w terminowe wykonywanych usług transportowych, Dbanie o dobre relacje z klientami, Rzetelne prowadzenie dokumentacji transportowej.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
Zadania: Wsparcie działu logistyki; Weryfikacja prawidłowości towarów odbieranych i przygotowanych do wysyłki; Dodatkowe, zlecone prace biurowe; Wymagania: Chęć nauki i rozwoju w branży logistycznej; Chęć pracy na umowę-zlecenie; Studia kierunkowe (mile widziane) Dostępność do pracy w...
Grupa Raven działa prężnie na rynku wyrobów hutniczych od ponad 20 lat. Firma posiada swoje oddziały na Słowacji, w Polsce, w Czechach oraz na Węgrzech.
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska:
Do oddziału w Gliwicach poszukujemy osób na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy. Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: wystawianie dokumentów magazynowych (faktur, wydań zewnętrznych). Ponadto osoba będzie zajmowała się obsługą wagi samochodowej. Do zadań będzie należało rejestrowanie i ważenie samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu firmy, wprowadzanie danych do systemu wagowego, kontrola dokumentów, bieżące wyjaśnianie różnic wagowych. Praca w systemie II-zmianowym (w godzinach 06.00-14.15, 12.45-21.00) od poniedziałku do piątku.
Wymagania:
Wykształcenie średnie, atutem będą kierunki ekonomiczne, mile widziana znajomość asortymentu hutniczego. Rzetelność i dokładność wymagana.
Oferujemy:
Oferujemy stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę, odpowiednie narzędzia pracy, możliwość rozwoju.
Jesteśmy firmą z kapitałem zagranicznym, handlującą wyrobami hutniczymi. Nasza grupa RAVEN z siedzibą w Povazskiej Bystricy, posiada wiele oddziałów na Słowacji, w Czechach, Polsce i na Węgrzech. W Gliwicach świadczymy z powodzeniem nasze usługi od 12 lat.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zadania: wsparcie w zapewnieniu obsługi prawnej klientów kancelarii, przygotowanie i opiniowanie umów, sporządzania projektów pism procesowych, przygotowania projektów korespondencji z urzędami, instytucjami i organami administracji publicznej, wykonywania innych bieżących obowiązków...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
W naszym zespole na co dzień: realizujesz zadania wsparcia administracyjnego dla mecenasów zespołu procesowego w Katowicach, polegające na ewidencjonowaniu pism procesowych w bazach RSS, aktualizacji wpisów w bazie RSS i CBSS oraz przygotowywaniu w oparciu o nie informacji na potrzeby...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
Aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych przewoźników i klientów, Realizacja zleceń transportowych i monitorowanie ich przebiegu, Zaangażowanie w terminowe wykonywanych usług transportowych, Dbanie o dobre relacje z klientami, Rzetelne prowadzenie dokumentacji transportowej.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
Zadania: Wsparcie działu logistyki; Weryfikacja prawidłowości towarów odbieranych i przygotowanych do wysyłki; Dodatkowe, zlecone prace biurowe; Wymagania: Chęć nauki i rozwoju w branży logistycznej; Chęć pracy na umowę-zlecenie; Studia kierunkowe (mile widziane) Dostępność do pracy w...